Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 Er det flere der ute som har litt ekstra på kroppen? har dere problemer med å bli gravid eller hatt? har hørt at overvekt kan være uheldig når man prøver,men det må vel være i forhold til at eggløsning forsvinner?? eller er det andre årsaker? Jeg har absolutt EL(brukt cb monitor i 2 mnd) så er sikker på når også. Har ellers prøvd siden i sommer..
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #2 Skrevet 21. april 2012 Jeg har hørt det samme, og det er vel ikke bare at eggløsningen forsvinner som er problemet, men er søren ikke sikker. Jeg er 20 kg overvektig selv og har ikke hatt problemer med å bli gravid, det har klaffet på hhv. 3 og 2 forsøk. Hold ut, men det er vel snart slik at du kan oppsøke lege for utredning. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #3 Skrevet 21. april 2012 Tja, snakker du overvekt eller fedme? har også hørt at seriøs fedme kan føre til at man ikke blir gravid. Jeg er overvektig, og har ingen problemer med å bli gravid hvertfall. Blir det nesten for lett. Er 164 og 85 kilo.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #4 Skrevet 21. april 2012 Jeg er også overvektig, men ikke over grensa til fedme.. Vi hadde problemer med å bli gravide andre gangen. Da var jeg noen kilo tyngere enn før første svangerskap. Ble fort gravid første gangen, men etter en SA brukte vi 8 mnd på å bli gravide på nytt. Mannen jobbet borte, så det får ta noe av skylden. Etter jenta ble født brukte jeg hormonspiral i 1,5 år, og så tok det da altså nesten 2 år før jeg ble gravid på nytt nå med nummer 2. Ikke bare spiller vekten inn, men psyken også. Jeg ble til slutt deprimert, og da jeg startet på antidepressive medisiner så satt spiren på første periode. Så jeg rakk å bruke medisin 1 mnd før jeg måtte slutte..
Dini Skrevet 21. april 2012 #5 Skrevet 21. april 2012 Jeg var 1,69 og 112 kg da jeg i 4. pp ble gravid, mistet i MA og ble gravid igjen mnd etter, veide da 118 kg og la på meg til 145 kg under graviditeten. Problem? Syns ikke det jeg. Har en frisk og flott unge på 3 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå