Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Eh, hva var detta for et fjes da? -_-

Et flaut et som akkurat har sluppet en ukontrollert promp? Hvordan lagde du det?
Skrevet

Hehe, det ser ut som om det kan bli morsomt å prøve ut emoticons her også fremover. Ikke alt som virker som har virka før virker det som...

 

F.eks.:

 

*løskukbitchslappingbitchemoticon*

 

Helt usynlig?

Skrevet

Eh, hva var detta for et fjes da? -_-

Et flaut et som akkurat har sluppet en ukontrollert promp? Hvordan lagde du det?

 

Nettopp prompa: - _ -

Gjest sug lut
Skrevet

Eh, hva var detta for et fjes da? -_-

Et flaut et som akkurat har sluppet en ukontrollert promp? Hvordan lagde du det?

 

Nettopp prompa: - _ -

Se her, jeg skal lage et spy-fjes:

X X

O

W

 

"

!

!!!

!!!!!!

!!!!!!!

 

Håper du ser haugen av spy som kommer..

Skrevet

VRÆÆÆÆÆL, popcorn-spiser'n funker ikke!!!

Skrevet
Eh, hva var detta for et fjes da? -_-
Et flaut et som akkurat har sluppet en ukontrollert promp? Hvordan lagde du det?
Nettopp prompa: - _ -
Se her, jeg skal lage et spy-fjes: X X O W " ! !!! !!!!!! !!!!!!! Håper du ser haugen av spy som kommer..
VRÆÆÆÆÆL, popcorn-spiser'n funker ikke!!!

 

:wacko:

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

:o betyr faktisk blowjob. Ikke så greit når gamlinger akkurat har lært seg å sende meldinger og så går det galt - når de egt vil ha denne :P

 

Sikker? Betyr det ikke "åh sjokka" eller overrasket?

Skrevet

:o betyr faktisk blowjob. Ikke så greit når gamlinger akkurat har lært seg å sende meldinger og så går det galt - når de egt vil ha denne :P

 

Sikker? Betyr det ikke "åh sjokka" eller overrasket?

 

Hadde jeg fått en BJ nå, så hadde jeg blitt sjokka i alle fall. Og sett slik ut: :o

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

:o betyr faktisk blowjob. Ikke så greit når gamlinger akkurat har lært seg å sende meldinger og så går det galt - når de egt vil ha denne :P

 

Sikker? Betyr det ikke "åh sjokka" eller overrasket?

 

Hadde jeg fått en BJ nå, så hadde jeg blitt sjokka i alle fall. Og sett slik ut: :o

 

Oi så dette er gjengs oppfatning altså. Jaja jeg bruker det ikonet hele tiden jeg altså og det er når jeg er sjokka ikke når jeg verken har sugd eller blitt jenteversjonen av det...

Skrevet

Jeg velger å tolke den litt fritt ettersom hvem som skriver og situasjonen. Det hender jeg fniser litt for meg selv, men later som ingenting utad.

Gjest sug lut
Skrevet

Er ikke mer som skal til når man står opp i otta enn en tråd som denne :D

Gjest sug lut
Skrevet

Hehe, det ser ut som om det kan bli morsomt å prøve ut emoticons her også fremover. Ikke alt som virker som har virka før virker det som...

 

F.eks.:

 

*løskukbitchslappingbitchemoticon*

 

Helt usynlig?

Veldig usynlig. Trist... :(
Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Hvorfor så jeg ikke denne før! Dette er meg:

 

(.) (.)

) . (

( % )

|| ||

 

Velger bevisst å utelate strekkmerkene, hvis ikke hadde jeg sett sånn her ut:

 

|||||

---

|||||

|||||

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet (endret)

Hadde meg en gang med en som hadde ufattelig skjev kølle og kun en balle, noen som har lyst til å prøve seg på å lage bilde ut av det? :P

 

Vi snakker så skjev at penetrering måtte foregå i vinkel ;)

Endret av FruHottentott
Skrevet

Hadde meg en gang med en som hadde ufattelig skjev kølle og kun en balle, noen som har lyst til å prøve seg på å lage bilde ut av det? :P

 

Vi snakker så skjev at penetrering måtte foregå i vinkel ;)

 

.._

(...)

..\ \

.....\ \

........\ \

...........\ \

..............\ \( )

 

 

?

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet
Hadde meg en gang med en som hadde ufattelig skjev kølle og kun en balle, noen som har lyst til å prøve seg på å lage bilde ut av det? :P Vi snakker så skjev at penetrering måtte foregå i vinkel ;)
.._ (...) ..\ \ .....\ \ ........\ \ ...........\ \ ..............\ \( ) ?

 

Enda mer bøy, vi snakker en overbøyd banan :P

Gjest Siklerotte
Skrevet

--

.............( ' )

............\ \

.........../ /

........../ /

... .......\ \

.............\ \

............./ /

............/ /

............\ \

.............\ \

...............\ \

.............../ /

............../ /

............./ /( )

 

sikk-sakk, noe annet er vanskelig å få til...

Skrevet

....._

....(...)

....\ \

....\ \

........\ \

..............\ \

....................\ \( )

 

 

?

Gjest sug lut
Skrevet

C)

| |

| |

| |

| |

| | O

| | | |

| | | |

| | | |

Gjest sug lut
Skrevet

C)

| |

| |

| |

| |

| | O

| | | |

| | | |

| | | |

Heite helsike, den ser jo ikke sånn ut - den hadde perfekt bananbøy!
Skrevet

Forhåpentligvis litt tykkere?

 

Er like morsomt hver gang å se hvordan resultatet blir i forhold til første forsøk og forhåndsvisning.

 

^_^

Skrevet

C)

| |

| |

| |

| |

| | O

| | | |

| | | |

| | | |

 

Ser jo fabelaktig ut når jeg ser den her i siteringsfeltet mitt! Hahaha

Gjest Siklerotte
Skrevet

....._

....(...)

....\ \

....\ \

........\ \

..............\ \

....................\ \( )

 

 

?

 

Den så naturtro ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...