Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 I dag som jeg skulle i bursdagsfeiring til ei venninne av meg, nekter selvfølgelig ungen å sove. Har sovet så og si på slaget syv hver kveld i mange uker, tror faktisk hun har gjort det i over 2 mnd og sovet frem til neste morra.. MEN I DAG så sovnet hun 7, våknet halv 8 og NEKTER å sovne igjen.. Forbaska.. Men men.. får bare ta det igjen, er jo ikke verdens undergang. Skulle ikke drikke, men tenkte jeg hvertfall kunne være med og være litt sosial.. Ja, og babyen er bare 3 mnd.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #2 Skrevet 21. april 2012 Veldig typisk. Samme som når du skal se en film eller noe, da våkner ungen xantall ganger under filmen. Eller at ungen gulper hver gang du har på fine klær. Tror de har en innebygd radar..
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #3 Skrevet 21. april 2012 Veldig typisk. Samme som når du skal se en film eller noe, da våkner ungen xantall ganger under filmen. Eller at ungen gulper hver gang du har på fine klær. Tror de har en innebygd radar.. Skikkelig typisk Men heldigvis ikke verdens undergang HI
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #4 Skrevet 21. april 2012 Nei, er heldigvis ikke verdens undergang. Bare litt kjedelig. Men kan ikke barnevakten underholde henne da? Kan jo være deilig å komme seg ut litt og treffe folk etter kl.7 og uten barn? Selv om hun er våken, så tar hun ikke skade av noen timer alene, så lenge hun kjenner barnevakten da.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #5 Skrevet 21. april 2012 Hun merker nok på deg at du er oppspilt og at noe er annerledes, og det forstyrrer henne Min gjorde akkurat det samme da vi skulle ha barnevakt første gang. Typisk. Ble ingen fest på mor gitt...
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 21. april 2012 #6 Skrevet 21. april 2012 Hun merker nok på deg at du er oppspilt og at noe er annerledes, og det forstyrrer henne Min gjorde akkurat det samme da vi skulle ha barnevakt første gang. Typisk. Ble ingen fest på mor gitt... Enig med deg der.. Kan være babyen merket at noe var på gang Men hvorfor kan du ikke dra selv om babyen er våken?
Tigerpote Skrevet 21. april 2012 #7 Skrevet 21. april 2012 Å ja da, det der er veldig typisk! Tror de merker det pÅ energien jeg
Gjest Tullmusa83 Skrevet 21. april 2012 #8 Skrevet 21. april 2012 Her er det største problemet hvis jeg venter gjester å må rydde, vaske og lage mat mens samboer er borte da får gutten for seg at bådde søvn og selvstendig lek er farlig.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #9 Skrevet 21. april 2012 "Barnevakten" er samboer, men hun NEKTER å sovne andre steder enn i mine armer.. Hadde hun våknet og ikke klart å sovne igjen om jeg hadde reist hadde jeg selvfølgelig dratt hjem igjen.. Måtte nesten felle en tåre når hun ikke ville roe seg, men men.. Sånn er det bare. Disse små er jo ikke akkurat dukker en bare kan legge fra seg Får heller bare vente til hun blir littegrann større ^^,
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 21. april 2012 #10 Skrevet 21. april 2012 Men er ikke dette en perfekt anledning til å la ungen få muligheten til å sovne i pappa sine armer også!? Skjønner godt at det er litt leit altså, siden du har gledet deg så veldig, men som sagt- du kunne jo latt pappa prøve seg en time eller to, og heller kommet hjem om det virkelig ikke funket? Hadde ikke spurt hvis babyen var bare et par uker gammel...
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #11 Skrevet 21. april 2012 Dersom hun ikke sovner andre plasser enn i din armer så bør hun læres til det. Jenta mi ville kun sovne når jeg holdet henne også, men jeg tok turen ut en kveld og lot det stå til med far. Han hadde det tøft, men jeg var ikke langt borte, så dersom det hadde gått helt over styr så hadde jeg dratt hjem igjen. Hadde det forsåvidt tøft jeg også, klarte ikke å nyte kvelden før jeg fikk meld at hun var sovnet Nå kan hun legges av far, og jeg kan ta turen ut på kveldene uten å ha dårlig samvittighet Jo eldre hun blir og skal kun sovne på deg, jo vanskligere blir det..
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #12 Skrevet 21. april 2012 Hun sovner i bilen og vogna også.. men så langt tenkte ikke jeg i dag.. Ble bare litt småfrustrert over at hun plutselig var lys våken.. Men men.. Ingen sure miner. Hun er jo fortsatt liten, så da får vi heller bruke litt tid fremover slik at vi lar pappa legge henne litt, så ser vi
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 21. april 2012 #13 Skrevet 21. april 2012 Jeg tror også de har innebygd radar! Har jeg pynta meg gulper ho MASSE! Skal jeg noe nekter hun enten å sove eller så blir hun syk Slår aldri feil at det er noe når det passer dårlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå