Gå til innhold

Soppinfeksjon i underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Apoteket er stengt og det svir og klør så i granskauen.....

Leste at det gikk an å bruke yoghurt naturell, noen som har prøvd? Effekt?

Når jeg tenker meg om har jeg også begynt å få sopp i underlivet etter at jeg startet med p-ring, har det noen sammenheng mon tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

P-ring er noe herk, og ja, det er ikke umulig at soppen kommer derfra. Hvis det er sopp da, og ikke bare ubalanse.

Jo, yoghurt naturell skal visst ha en viss effekt, aldri prøvd, men det er sikkert verdt et forsøk.

Skrevet

Mange som har god effekt av youghurt ja, smør deg inn :)

Skrevet

Nei,ingenting hjelper ved sopp.Må nesten bare bruke canesten.den lindrer kløe og hjelper mot sopp.

Det er døgnåpen apotek i byen.Lykke til.Vet hvor forferdelig det er.Sliter selv med det.

Skrevet

Eg har et kjempetips, men då treng du noko anna som du kanksje helle rikkje har i hus. Tar ein liten tambong og dypepr i ein liten kopp med vatn kor du har 3 dråpar t-tre olja. (forutsatt at du ahr ingen sår der nede) tar den inn og går med den ei stund. minimum ein halv time. Det gjer ikkje vondt, berre litt ekkelt. Må då selvfølgelig vri tampongen før du sit den inn, då den utvider seg veldig i vatn. Har berre gjort dette før eg blei gravid. ved ein sterkt og vond soppinfeksjon så er dette veldig effektivt! min erfaring er at youghurt og slikt ikkje er sterkt nok. Er du hyppig plaga kan du få tablett hos legen, som tar det i ein eingong. mykje meir effektivt enn canesten. ( altså når helga er over og alt er opent :) ) lykke til og god betring!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...