Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 Synes min samboer er elendig til det, og det plager meg, men etter 7 år så har jeg bare innsett at han er slik:/ Han leker aldri på gulvet med dem, og er generelt superdårlig på å finne på ting med dem, skal det være noe så må det være noe han liker også, noe jeg synes blir feil.. Han kan fint ta en sykkeltur med dem, eller dra til sjøen, for slike ting liker han selv... Ellers deler vi likt på alt, legging,står opp annenhver dag i helgene osv osv... Han er den som kjører de mest på aktiviteter og slikt da... Hvordan er det hos dere? Kan liksom ikke mase på han heller, det ligger visst tydelig ikke naturlig for han å leke med barna på gulvet eller finne på aktiviteter som å tegne,pusle osv. Han har jo gjort det maaange ganger, men da etter jeg har foreslått det......:/
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #2 Skrevet 21. april 2012 Her er vi like flinke til å leke med barnet. Han er fortsatt så liten at vi leker en del med han, samtidig som han må klare seg selv. Han er dårlig på å ta han ut i nærområdet på ettermiddagene om jeg er på jobb da, men han tar han heller med på sykkelturer osv, som jeg ikke gjør. Så det går vel opp i opp.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #3 Skrevet 21. april 2012 Postet litt fort. Må han leke med de da? pussle og tegne er jo ting ungene kan gjøre alene. Så lenge han er i nærheten og ikke sitter på et rom alene liksom. Unger trenger jo være litt for seg selv og, og når han tar de med på turer osv, så er vel det greit nok? Han er jo hvertfall med dem.. Er jo det som er det viktigste.. Han deler jo i tillegg på kjøring, legging osv.. #2
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #4 Skrevet 21. april 2012 Våre er er ganske store nå da, 3 og 6 år:) Men han har aldri vært den faren som sitter på gulvet å leker liksom...., men ikke jeg heller da, men skulle ønske han var! hehe...MEN jeg er mye flinkere å aktivisere dem generelt enn han er! HI
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #5 Skrevet 21. april 2012 Han sitter gjerne i samme rom når de pusler, på dataen eller telefonen sin...................... HI
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #6 Skrevet 21. april 2012 Synes min samboer er elendig til det, og det plager meg, men etter 7 år så har jeg bare innsett at han er slik:/ Han leker aldri på gulvet med dem, og er generelt superdårlig på å finne på ting med dem, skal det være noe så må det være noe han liker også, noe jeg synes blir feil.. Han kan fint ta en sykkeltur med dem, eller dra til sjøen, for slike ting liker han selv... Ellers deler vi likt på alt, legging,står opp annenhver dag i helgene osv osv... Han er den som kjører de mest på aktiviteter og slikt da... Hvordan er det hos dere? Kan liksom ikke mase på han heller, det ligger visst tydelig ikke naturlig for han å leke med barna på gulvet eller finne på aktiviteter som å tegne,pusle osv. Han har jo gjort det maaange ganger, men da etter jeg har foreslått det......:/ ja her er mannen veldig flink. han setter av tid med begge barna hver for seg og med dem sammen og leker. hender vi alle kan sitte på barnerommet å leke alle sammen i lang tid. utrolig glad mannen er flink og leker med barna..
muffin25 Skrevet 21. april 2012 #7 Skrevet 21. april 2012 Min er ikke spesielt flink.. han vil helst gjøre andre ting.. og jeg syns det er en ufattelig usjarmerende side ved ham..
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #8 Skrevet 21. april 2012 muffin. Sier du noe til han da? krangler dere om det?
Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 21. april 2012 #9 Skrevet 21. april 2012 mannen min er ikke "flink" til å leke med barna, men jeg er enda mindre flink! Ungene er flinke til å aktivisere seg selv, og min/vår mening er at de ikke skal måtte bli aktivisert for å ha det bra.. Vi er ofte ute på tur (i skogen, langs elva, på fjellet...) da, og det er jo en form for aktivisering!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. april 2012 #10 Skrevet 21. april 2012 Han sitter ikke på gulvet med henne, nei, men han herjer, fjaser, løfter opp, kiler, løper, klatrer, er ute i hagen og en masse annet med henne. De har en fantastisk god kontakt, og hun er definitivt pappajente.
kaklemor Skrevet 21. april 2012 #11 Skrevet 21. april 2012 Ja, jeg leker med sønnen vår, han leker med sønnen vår og vi leker sammen alle tre :-) Jeg synes det er veldig gøy at mannen synes det er gøy, og han sa at det er gøy når han får respons tilbake:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå