Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 Vil ikke betale meg ihjel, men hva kan man få som er litt kul og rimelig?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #2 Skrevet 21. april 2012 Du kan fortsatt spise lørdagsgodt da, men da må du mer ned i kcal i uka. Jeg har tidligere hatt en periode hvor jeg spiste 1200 om dag, og hva jeg ville etter 18 på lørdag. Det funka det. Det er jo totalen som teller. Men 1200 kcal kan gjøre deg veldig sulten, så da må man liksom vurdere litt da. Ellers er 600 gram en hel del. Se for deg en halvkilo smør. Den er nå borte fra deg. Synes du har jobba godt! Takk for det:) Hva koser du deg med på lørdagen da? Jeg har spist ca 1500-1600 kalorier hver dag, med unntak av lørdag da jeg spiste alt jeg hadde lyst på etter at ungene var i seng. Det ble 2 minipizzaer og ca 20 biter smågodt + en håndfull bridge-blanding. *gleder meg til lørdag* Jeg har kosedag på fredag, og da spiser jeg 75 gram superchips el. 50 gram gelegodis og 50 gram sjokolade. Og så drikker jeg en halv flaske vin. Til middag har jeg suppe eller noe annet lett sånn at jeg kan kose meg litt ekstra. Lørdag spiser jeg pizza, taco og sånne ting, men sjelden godterier egentlig. Denne gangen prøver jeg å ligger på ca 1600 hver dag, også helga. Det finnes et program som heter Mat på data, og det er veldig kjekt å bruke til å regne ut kcal i mat du lager selv, så da vet jeg at pizzaen jeg hadde i dag hadde 220 kcal pr 100 gram. Lurer jeg også på... noen som har noen tips?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #3 Skrevet 21. april 2012 Du kan fortsatt spise lørdagsgodt da, men da må du mer ned i kcal i uka. Jeg har tidligere hatt en periode hvor jeg spiste 1200 om dag, og hva jeg ville etter 18 på lørdag. Det funka det. Det er jo totalen som teller. Men 1200 kcal kan gjøre deg veldig sulten, så da må man liksom vurdere litt da. Ellers er 600 gram en hel del. Se for deg en halvkilo smør. Den er nå borte fra deg. Synes du har jobba godt! Takk for det:) Hva koser du deg med på lørdagen da? Jeg har spist ca 1500-1600 kalorier hver dag, med unntak av lørdag da jeg spiste alt jeg hadde lyst på etter at ungene var i seng. Det ble 2 minipizzaer og ca 20 biter smågodt + en håndfull bridge-blanding. *gleder meg til lørdag* Jeg har kosedag på fredag, og da spiser jeg 75 gram superchips el. 50 gram gelegodis og 50 gram sjokolade. Og så drikker jeg en halv flaske vin. Til middag har jeg suppe eller noe annet lett sånn at jeg kan kose meg litt ekstra. Lørdag spiser jeg pizza, taco og sånne ting, men sjelden godterier egentlig. Denne gangen prøver jeg å ligger på ca 1600 hver dag, også helga. Det finnes et program som heter Mat på data, og det er veldig kjekt å bruke til å regne ut kcal i mat du lager selv, så da vet jeg at pizzaen jeg hadde i dag hadde 220 kcal pr 100 gram. Lurer jeg også på... noen som har noen tips?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #4 Skrevet 21. april 2012 Du kan fortsatt spise lørdagsgodt da, men da må du mer ned i kcal i uka. Jeg har tidligere hatt en periode hvor jeg spiste 1200 om dag, og hva jeg ville etter 18 på lørdag. Det funka det. Det er jo totalen som teller. Men 1200 kcal kan gjøre deg veldig sulten, så da må man liksom vurdere litt da. Ellers er 600 gram en hel del. Se for deg en halvkilo smør. Den er nå borte fra deg. Synes du har jobba godt! Takk for det:) Hva koser du deg med på lørdagen da? Jeg har spist ca 1500-1600 kalorier hver dag, med unntak av lørdag da jeg spiste alt jeg hadde lyst på etter at ungene var i seng. Det ble 2 minipizzaer og ca 20 biter smågodt + en håndfull bridge-blanding. *gleder meg til lørdag* Jeg har kosedag på fredag, og da spiser jeg 75 gram superchips el. 50 gram gelegodis og 50 gram sjokolade. Og så drikker jeg en halv flaske vin. Til middag har jeg suppe eller noe annet lett sånn at jeg kan kose meg litt ekstra. Lørdag spiser jeg pizza, taco og sånne ting, men sjelden godterier egentlig. Denne gangen prøver jeg å ligger på ca 1600 hver dag, også helga. Det finnes et program som heter Mat på data, og det er veldig kjekt å bruke til å regne ut kcal i mat du lager selv, så da vet jeg at pizzaen jeg hadde i dag hadde 220 kcal pr 100 gram. Lurer jeg også på... noen som har noen tips?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #5 Skrevet 21. april 2012 Experia active er vi veldig fornøyd med her i huset, er ganske mange av kompisene til 10-åringen min som også har den. https://nettbutikk.t...sonxperiaactive
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #6 Skrevet 21. april 2012 Gutten min på 12 år har iphone 4S.Veldig fornøyd med den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå