Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leverte barnet mitt til overnatting hos faren i dag. Barnet er 2.5 år. Jeg har mast lenge på ham at han skal kjøpe et bilsete, for det er et sånt styr å ta inn og ut barnesetet hver bidige gang vi skal treffes. (Liten bil med bare framdører).

Anywhooo, i dag hadde han endelig fått seg et bilsete. Fra 18 kilo og oppover. Barnet mitt veier 12. Helt uaktuelt, svarte jeg. Han mente jeg var vanskelig. Hadde dere gitt dere på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du er vanskelig.

Skrevet

Hvorfor er det 18 kilo + anbefaling da, når man kan fint kan veie 6 kilo mindre og sitte like trygt, villabeige?

hi.

Skrevet

Nei, du er ikke vanskelig og far får sikkert byttet setet. Får han ikke det så kan dere bruke ditt til barnet blir rundt 18 kilo.

Skrevet

Jeg synes også det er helt uaktuelt. Vektgrensa er der for en grunn. Et barn på 12 kilo vil ikke sitte trygt i et sete beregnet på så store barn. Så nei, jeg synes ikke du er vanskelig.

Skrevet

Han har fått setet med en kompis, så det var ikke akkurat slik at det hadde gått utover økonomien. Det er helt i orden for meg at setet er brukt, men kan ikke forstå at det er forsvarlig å bruke et sete som er beregnet på 4-åringer, når ungen er bare 2.5 år.

Hi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...