Gå til innhold

Har jeg hatt en spontanabort??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hva som skjer med kroppen min for tiden...

For ca 1 mnd siden begynte jeg på P-pillen.

Og i går fikk jeg mensen,(på pille 2,"sukkerpillene") da jeg våknet i dag var jeg uvel,kvalm,vondt i hodet og vondt i magen.

Da jeg gikk på do kom det ut en slags tynn gjennomsiktig "pose" ca 5 cm i diameter.. er helt i sjokk her,kan jeg ha hatt en spontanabort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ingen her sm kan fortelle deg helt sikkert om du har hatt eller ikke har hatt en spontanabort. Det som er viktig er at du kommer deg til lege med det så du får sjekket om det var en spontanabort. Det er nemlig ikke bra om det var en abort og ikke alt har "kommet ut". Du må sjekke hcg-nivået ditt hos legen.

Skrevet

ta en gravtest, den slår ut 2-3 uker etter en spontanabort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...