Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 Det gjør ikke jeg lenger. Flere har blitt avslørt ved at feks mannen deres har fortalt meg at de vet det jeg har fortalt dem i fortrolighet. Og i tillegg sagt at dette skal ikke videre til noen. Tok dem skikkelig da jeg fant det ut. Min beste venninne holder ting skjult for sine andre venninner, blant annet at samboeren til den ene har lagt an på henne. Har nå bare ei venninne igjen som jeg faktisk stoler helt på, og det vennskapet skal jeg begynne å pleie ekstra nå. Det er litt ubehagelig å tenke på at den eneste man kan stole helt og fullt på er seg selv..
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #2 Skrevet 21. april 2012 Har to venninner som jeg stoler 100% på. Ett par av de andre er ganske løsmunnet, forteller ting til mannen sin (som igjen forteller det videre), lar mannen lese sms osv. Jeg har brent meg noen ganger på dem og forteller, eller skriver, aldri noe hemmelig eller sensitivt til dem.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #3 Skrevet 21. april 2012 Det er ganske åpenbart at man bare kan stole helt og fullt på seg selv. Jeg stoler 100 % på foreldrene mine, men de forteller jeg heller ikke alt.
Gjest Kira med en av hver Skrevet 21. april 2012 #4 Skrevet 21. april 2012 Jeg stoler ikke 100% på noen av mine venninner. Det høres sikkert helt forferdelig ut, men endel av dem er litt "skravlekjerringer". Men det er ikke så ille, fordi de fleste av mine venninner er i samme gjeng hvor alle vet alt. Så er det noe jeg virkelig ikke vil at skal komme ut, så sier jeg det kanskje kun til mannen, brodern og foreldrene mine
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. april 2012 #5 Skrevet 21. april 2012 Ja, har en venninne jeg stoler helt på.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #6 Skrevet 21. april 2012 Stoler 100% på en vennine. Hun kan jeg snakke med alt om, og det gjør hun med meg også. Vi har noe spesielt. De andre "stoler" jeg på, altså hu ene er litt løsmunnet og hu andre stoler jeg mer på, men når jeg tenker nå så stoler jeg kun på hun ene venninen min som jeg har delt mye sammen med.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #7 Skrevet 21. april 2012 Nå stoler jeg ikke 100% på et par av mine venninner lenger fordi jeg har fått vite av andre ting som ble sagt i fortrolighet. Venninner som forteller andre venners hemmeligheter blir heller ikke fortalt alt til;-)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #8 Skrevet 21. april 2012 Jeg stoler 100% på ett par av venninnene mine, og noen venninner stoler jeg ikke på.
Galskapens overhode Skrevet 21. april 2012 #9 Skrevet 21. april 2012 ja, på 1 venninne. Hadde ei til, men brente meg kraftig.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #10 Skrevet 21. april 2012 Jeg tar det som et selvfølge at partneren til venninnene mine får vite det aller meste, vi er alle en sammensveiset gjeng som har kjent hverandre i mange år. Men så jeg har heller ikke for vane med å brette ut om private tanker og sexlivet mitt, som er det eneste jeg ikke ville likt at kom ut i offentligheten.. Den eneste jeg ikke stoler skikkelig på av vennene mine er ei singel venninne som har trukket seg en del unna resten av vennegjengen. Hunhenger med en ganske fnisete gjeng som er noen år yngre enn resten av vennegjengen. Vi har rett og slett vokst en del fra hverandre og har ganske forskjellige interresser.
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. april 2012 #11 Skrevet 21. april 2012 Nei, jeg stoler ikke 100% på andre enn meg selv.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #12 Skrevet 21. april 2012 Jeg stoler kun på meg selv, og deilig er det Og får med jevne mellomrom bekreftet at det er det rette. Jeg har testet folk rundt meg med jevne mellomrom, og det slår ikke feil, kan ikke stole på noen. For eksempel ved at jeg betrodde min søster noe ganske alvorlig (men slett ikke hele historien). Med klar beskjed om at dette ikke måtte videre. Hvorpå jeg litt senere fikk en klem fra min svigerbror siden jeg hadde "hatt en tøff tid i det siste". Eh nei, sa jeg. Eh jo, sa han. Så jada Jeg har i den siste tiden gått gjennom ganske alvorlige ting, men de eneste som vet om dette er min mor, og mennekser med taushetsplikt i kraft av sin stilling. Selv ikke de siste stoler jeg på, men de kan jeg i alle fall anmelde.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #13 Skrevet 21. april 2012 Jeg stoler ikke 100% på noen. Har brent meg på det før når jeg var yngre. Har og et par venninner jeg stoler 98% på, men er alltid litt tilbakeholden, og forteller aldri alt.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #14 Skrevet 21. april 2012 Jeg stoler i hvertfal ikke på meg selv. For det første er jeg elendig til å holde på hemmeligheter og jeg kan gjøre mye dumt innimellom, men jeg er faktisk en god venn likevel. Jeg stoler på at vennene mine er der for meg om jeg trenger dem og at de ønsker det beste for meg, men jeg vet også at alle gjør tabber og at det kan de også komme til å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #15 Skrevet 21. april 2012 Veldig forskjell - noen av venninnene mine kan jeg fortelle alt til og stole på at det blir der. Andre venninner hadde jeg ikke snudd ryggen til i krigen, men det er fortsatt søte og gode jenter som jeg digger å være sammen med. Vi er bare ikke på det aller mest fortrolige nivået.
Mars78 Skrevet 21. april 2012 #16 Skrevet 21. april 2012 Stoler ikke hundre prosent på noen som helst.De jeg stolte mest på såret meg mest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå