Gå til innhold

Mmm, nå smakte det med en sommersby :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare bli misunnelig, jeg liker det :D

Videoannonse
Annonse
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Totalt misunnelig jeg ja :-P Hadde vært godt det! Meeeen, når ungene legger se i kveld, så blir det rødvin, så skal nok gå greit ;) hehe

Skrevet

Ungene har jeg kvittet meg med for anledningen, og med mye fin musikk og iskald eplecider er stemningen heeelt på plass :)

Skrevet

Forstår man godt da ja ;) hehe.. Nei, her skal man unne seg et glass vin før man legger seg. Samboeren fikk ta seg en øl i går ;) hehe

Skrevet

i kveld er det nok stor sjanse for maaange glass med vin er jeg redd :D

Skrevet

Hehe, nei, det blir det ikke her, blir med det ene ;) Har jo to unger som skal ha sitt i morgen også ;)

Men 16 juni derimot, da skal det nok bli liv, da sender vi ungene på overnattning hos hver sitt besteforeldre par (siden gutten sliter med tenner, og jenta muligens kan ha kolikk, så fant vi det best å fordele ansvaret) og drar på konsert og fest hos min eldste søster :) hehe (altså, festen er hos henne, konserten er ikke det) ;)

Gjest Mentha & Junior
Skrevet (endret)

Jeg krever en viss mengde alkohol i kveld selv! Ettersom jeg fyller 31 år i dag, så synes jeg det er rett og rimelig at jeg får styre mitt eget inntak ;)

Kos dere masse, damer!!

Endret av Mentha & Junior
Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Jeg krever en viss mengde alkohol i kveld selv! Ettersom jeg fyller 31 år i dag, så synes jeg det er rett og rimelig at jeg får styre mitt eget inntak ;)

Kos dere masse, damer!!

Hipp hurra for deg :) Ha en fantastisk kveld!

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Kos dere masse, damer!!

Hipp hurra for deg :) Ha en fantastisk kveld!

Takk takk! :) Ha en kjempefin kveld du også! :)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Gratulerer med dagen Mentha!!

Her blir det også skikkelig lørdagskvled :)

Taps, venninner, vin og veranda blir det her.. Vår lykke, ta noe røyk skal jeg også faktisk.

Kos dere alle sammen og GOD helg!

Gjest sug lut
Skrevet

Kos dere masse, damer!!

Grattis, du er nå klarert for 31 enheter alkohol i kveld, nyt det!
Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Hahah 31 enheter ja... Og jeg som nesten knela etter to! Gleder meg til jeg runder 50, det skal bli en spennende kveld :D

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Når du blir 50 er du kanskje litt bedre trent med å drikke siden du mest sannsynlig vil ha barn som krever mindre omsorg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...