Gå til innhold

Prøver og kjøpe ei brukt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Simo kombi vogn til barnehagesoving. Finner fine vogner til 1000 kr men alle nekter og sende. Er det så vanskligt det da ?

Posten anbefaler ikkje og sende.

Du blir ansvarlig for annen skade på poste.

For stor til og sende.

Går ikkje pga overstrider 120 cm regelen.

ETC

Da synest jeg at dei som selger kan spesifisere at dei ikkje vil sende. Det er jo kun fordi dei ikkje gidder og sende den. Det er jo berre og sei det til kjøper. I staden for og lage unskuldningar som lukter lange veier.

Videoannonse
Annonse
Gjest peacock
Skrevet (endret)

Lukter unskuldningarne lange veier? HAHA! Dette var dagens tyrkkflei.

Ei, seriøst, koster sikker skjorta å få sendt en stor barnevogn om du både skal pakke den inn og sende den med sporingsnummer! En liten pakke koster jo 140! Du kan sikkert plusse på i hvert fall 500 kr tror jeg... Kanskje du kan søke i området der du bor? Eller spørre noen i den lokale barnehagen om de vil selge til deg når de er ferdige med å bruke vogn?

Endret av peacock
Skrevet

Lukter unskuldningarne lange veier? HAHA! Dette var dagens tyrkkflei.

Ei, seriøst, koster sikker skjorta å få sendt en stor barnevogn om du både skal pakke den inn og sende den med sporingsnummer! En liten pakke koster jo 140! Du kan sikkert plusse på i hvert fall 500 kr tror jeg... Kanskje du kan søke i området der du bor? Eller spørre noen i den lokale barnehagen om de vil selge til deg når de er ferdige med å bruke vogn?

Før du svarer så koster det ikkje så mykje om det koster 500 kr. Er ikkje det dyrt for ei vogn. Sjå posten sine satser før du svarer. Så kjøper jo ikkje kva som helst heller. Kjøpe i mitt område er ikkje så enkelt heller. Alle bor ikkje i BY. Liker og kjøpe no som er skaplikt.

Skrevet

Har sjekket posten, jeg. Koster 350 kr ca for en pakke på 120*60*60. Vil tro at en stor barnevogn fyller mer enn det. Så da må du betale mer - kanskje to pakker eller en som er større. Blir lett 500 - MINDST!

Nei, alle bor ikke i en BY! Men du bor tilstrekkelig nær en barnehage til at du har søkt plass. Så spør noen der vel. Eller kjør til nærmeste BY om noen selger der.

FOR en TONE du har, HI. Selv takk for hjelpen.

Skrevet

Tja, det er dyrt å sende små pakker -. men ikke så dyrt når de blir større. Om HI betaler frakt har vel det ike noe å si ?

Jeg fikk sendt en svær (!) kombivogn til meg, og det kostet kun 170 kr med de gamle satsene (skiftet v nyttår)

Har også sendt vogner jeg har solgt uten at det har kostet over 200 lappen.

Skrevet

Har sjekket posten, jeg. Koster 350 kr ca for en pakke på 120*60*60. Vil tro at en stor barnevogn fyller mer enn det. Så da må du betale mer - kanskje to pakker eller en som er større. Blir lett 500 - MINDST!

Nei, alle bor ikke i en BY! Men du bor tilstrekkelig nær en barnehage til at du har søkt plass. Så spør noen der vel. Eller kjør til nærmeste BY om noen selger der.

FOR en TONE du har, HI. Selv takk for hjelpen.

Som jeg sa kjøper ikkje kva som helst. Frakten har jeg full peiling på og det du skriver er ikke rett. LES KVA POSTEN SKRIVER.

Skrevet

Posten sender og det er garanti på den, men den må være forsvarlig pakket inn. Det er ikke like enkelt når den er så stor.

Det koster 170kr uten oppkrav og 244 med oppkrav.

Er vognen lenger enn 120cm er det tilegg på 92kr. Er den tyngre enn 10kg så er det tilegg på 85kr.

Så vil hun ikke sende så har hun vært hos en postfunksjonær som ikke kan jobben sin eller det er bare lureri. Jeg har sendt mange barnevogner fra der jeg jobber, og vi har ikke fått noen klager i ettertid. Jeg har påpekt at den må være veldig godt pakket inn, så det er noen som har reist hjem for å pakke inn mye mer. Vi er bare post i butikk så vi har ikke slike store ekser å bruke til dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...