Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 har lyst til å se hva hvilke tanker dere har om navnet Hedvig
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 21. april 2012 #2 Skrevet 21. april 2012 Minner om ugla til Harry Potter...
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #3 Skrevet 21. april 2012 Minner meg om schæferen typen hadde i militæret. Og ulga til Harry Potter.
Miamimom Skrevet 21. april 2012 #4 Skrevet 21. april 2012 Helt greit, har ingen assosiasjoner til navnet forutenom Vildanden..hehe :-)
Mars78 Skrevet 21. april 2012 #5 Skrevet 21. april 2012 Selv om det minner meg også ugla til harry potter,synes jeg det er et vakkert navn
Gjest Siklerotte Skrevet 21. april 2012 #6 Skrevet 21. april 2012 Synes ikke det er noe fint, mye på grunn av assosiasjoner.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #8 Skrevet 21. april 2012 Liker det navnet. Har ikke sett Harry Potter så minner ikke meg om noen ugle ihvertfall Men var hos ei gammel dame i hjemmesykepleien som hette det, så jeg tenker på ho da.
☆☆☆ Skrevet 21. april 2012 #9 Skrevet 21. april 2012 Synes det er et fint navn. Kan kanskje bli litt "tungt", men om det blir et problem kan man bruke kjæleformen Hedda...
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #10 Skrevet 21. april 2012 Jeg liker navnet, men minner meg om ugla i Harry Potter:)
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 21. april 2012 #12 Skrevet 21. april 2012 Synes det er et utrolig nydelig navn. Go for it! (Jeg har ikke sett ugla i Harry Potter)
Gjest Miryks Skrevet 21. april 2012 #13 Skrevet 21. april 2012 Synes det er et utrolig fint navn. Dessverre var ikke mannen enig når navn til eldstejenta skulle velges. Tenker på Hedvig i Vildanden. Elsker det stykket ^^,
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 21. april 2012 #15 Skrevet 21. april 2012 Søtt :-) Jeg liker det godt.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #16 Skrevet 21. april 2012 Vakkert, søtt på en måte men passer også til voksne. Et perfekt navn faktisk
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #17 Skrevet 22. april 2012 Jeg syns det er et helt greit navn, hverken mer eller mindre:)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #19 Skrevet 22. april 2012 Fint! Likte det ikke før, syntes det var hardt og rart, men nå vet jeg om flere småjenter som heter det, så det har vel vokst på meg da
Mikkemafian Skrevet 22. april 2012 #20 Skrevet 22. april 2012 Godnavn! Vekker skikkelig gode barndomsminner!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #22 Skrevet 27. april 2012 Noen flere meninger om navnet? Har fått flere negative reaksjoner på navnet til min nyfødte datter. Begynner å lure på om det er jeg som har sær smak. Vil jo at datteren min skal vokse opp med et navn som folk flest liker. HI
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #24 Skrevet 28. april 2012 ?? Du har fått flere negative reaksjoner på navnet til datteren din, sier du?? Så vanvittig frekt!! Hva slags mennesker er det du omgås? Personlig liker jeg ikke Hedvig eller Hedda, men det kunne vel ikke ramle meg inn å si det til noen som heter det! Jeg synes det er fint at vi har forskjellig smak. Så hvem er det som prater negativt om navnet og hvilke motiver kan de ha?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå