Gå til innhold

hva synes du om navnet Hedvig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

har lyst til å se hva hvilke tanker dere har om navnet Hedvig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minner om ugla til Harry Potter...

Skrevet

Minner meg om schæferen typen hadde i militæret. Og ulga til Harry Potter.

Skrevet

Helt greit, har ingen assosiasjoner til navnet forutenom Vildanden..hehe :-)

Skrevet

Selv om det minner meg også ugla til harry potter,synes jeg det er et vakkert navn :)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Synes ikke det er noe fint, mye på grunn av assosiasjoner.

Skrevet

Liker det navnet. Har ikke sett Harry Potter så minner ikke meg om noen ugle ihvertfall ;)

 

Men var hos ei gammel dame i hjemmesykepleien som hette det, så jeg tenker på ho da.

Skrevet

Synes det er et fint navn. Kan kanskje bli litt "tungt", men om det blir et problem kan man bruke kjæleformen Hedda...

Skrevet

Jeg liker navnet, men minner meg om ugla i Harry Potter:)

Skrevet

Synes det er et utrolig nydelig navn. Go for it!

 

(Jeg har ikke sett ugla i Harry Potter)

Gjest Miryks
Skrevet

Synes det er et utrolig fint navn. Dessverre var ikke mannen enig når navn til eldstejenta skulle velges.

 

Tenker på Hedvig i Vildanden. Elsker det stykket ^^,

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Søtt :-) Jeg liker det godt.

Skrevet

Vakkert, søtt på en måte men passer også til voksne. Et perfekt navn faktisk :)

Skrevet

Jeg syns det er et helt greit navn, hverken mer eller mindre:)

Skrevet

Fint! Likte det ikke før, syntes det var hardt og rart, men nå vet jeg om flere småjenter som heter det, så det har vel vokst på meg da :)

Skrevet

Godnavn! Vekker skikkelig gode barndomsminner!

Skrevet

Jeg synes det er et fint navn. :)

Skrevet

Noen flere meninger om navnet?

Har fått flere negative reaksjoner på navnet til min nyfødte datter.

Begynner å lure på om det er jeg som har sær smak.

Vil jo at datteren min skal vokse opp med et navn som folk flest liker.

HI

Skrevet

?? Du har fått flere negative reaksjoner på navnet til datteren din, sier du??

Så vanvittig frekt!! Hva slags mennesker er det du omgås?

 

Personlig liker jeg ikke Hedvig eller Hedda, men det kunne vel ikke ramle meg inn å si det til noen som heter det!

Jeg synes det er fint at vi har forskjellig smak.

 

Så hvem er det som prater negativt om navnet og hvilke motiver kan de ha?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...