Gjest 123abc123 Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 Av å til tar jeg meg i å tenke på folk jeg kjente som er døde, og lure på hvordan de ser ut akkurat nå. Feks, når de har vært død en mnd eller tre mnd. Tenker rett å slett på selve prosessen som skjer... Hvor sykt er ikke det på en skala ????
Gjest Siklerotte Skrevet 21. april 2012 #2 Skrevet 21. april 2012 Jeg vil heller tro at det er ganske normalt å tenke slik, selv om det kan være forstyrrende.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #3 Skrevet 21. april 2012 Av å til tar jeg meg i å tenke på folk jeg kjente som er døde, og lure på hvordan de ser ut akkurat nå. Feks, når de har vært død en mnd eller tre mnd. Tenker rett å slett på selve prosessen som skjer... Hvor sykt er ikke det på en skala ???? Det er en del av sorgprossen
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #4 Skrevet 21. april 2012 Av å til tar jeg meg i å tenke på folk jeg kjente som er døde, og lure på hvordan de ser ut akkurat nå. Feks, når de har vært død en mnd eller tre mnd. Tenker rett å slett på selve prosessen som skjer... Hvor sykt er ikke det på en skala ???? Det er en del av sorgprossen
Gjest 123abc123 Skrevet 21. april 2012 #5 Skrevet 21. april 2012 Godt å høre at jeg ikke var helt gal. Men det må jo tydeligvis være et slags tabu, for har aldri hørt noen snakke om det.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #6 Skrevet 21. april 2012 ikke bare deg. og derfor vil jeg bli kremert ikke akkurat et tema å ta opp i familieselskap, nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå