Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 Om jeg måtte ta med jenta vår for å prøve. Hun har selvfølgelig feber idag IGJEN, men ville benytte oss av tilbudet 2 for 1 på skoringen til å kjøpe et par robuste joggesko og støvler. Hun bruker str 20 i viking goretex, kan vi da gå for samme str i andre sko? Vet at superfit er ikke noe for oss, da de er for smale i modellen.
Babykilo Skrevet 21. april 2012 #2 Skrevet 21. april 2012 Jeg ville kanskje kjøpt et hakk større, særlig hvis du målte til de andre skoene forrige høst. Plutselig sier det schmokk, og de er for små. Et en såle til å ta ut om en liten stund?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #3 Skrevet 21. april 2012 Jeg ville kanskje kjøpt et hakk større, særlig hvis du målte til de andre skoene forrige høst. Plutselig sier det schmokk, og de er for små. Et en såle til å ta ut om en liten stund? Ja tenkte på om vi skulle gå for en str større nå. Vokser så fort. Får heller ta med meg jenta om feberen har gått ned nå etter luren:) Kan jeg måle foten før vi drar i tilfelle hun slår seg helt vrang?
Gjest Morn du Skrevet 21. april 2012 #4 Skrevet 21. april 2012 Tegn et omriss av foten hennes mens hun står. Om det går an å ta ut sålen på skoen, vil du se om det passer. I hvert fall få en pekepinn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå