Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 Strøk 2 idag på veggene så må jeg igang med lister, dørkarmer og vinduskarmer. Er så flott at de er umalte -.- Gruer meg til vi skal starte å male stue og kjøkken og jeg må male alle lister der og. Skal aldri male lister igjen resten av mitt liv etter det! Barnerommet blir hvertfall fint nå da
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #2 Skrevet 21. april 2012 Haha, akkurat ferdig med malejobb jeg også. Spesielt listene er gørrkjedelig. Og taket !!! Paneltak som krever fire strøk. Lykke til. Kjekt når det er ferdig da.
Førstemann Skrevet 21. april 2012 #3 Skrevet 21. april 2012 Vi totalrenoverer huset og gjør ALT selv utenom å male. Det er grusomt med alle detaljene. I dag har jeg skrudd forskalingspanel og gips:-) Full sympati fra meg:-)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #4 Skrevet 21. april 2012 Takk! Veggene og taket er helt ferdig nå, men listene ligger å venter på meg. VIL IKKE!! Taklsitene skal kjøpes ferdig malt!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #5 Skrevet 21. april 2012 Ferdigmalte plater, ferdig malte lister og flexilister er fint! Deilig å bygge nytt for da slipper man unna det meste av malingen! Tvi tvi til dere alle ;p
Major HotLips Houlihan Skrevet 21. april 2012 #6 Skrevet 21. april 2012 He he, når du e ferdig så kan du jo komme hit og male listene i gangen. De har ventet på meg i intet mindre enn to uker :-P
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #7 Skrevet 21. april 2012 Har lister og karmer i en stor gang, stor stue og på et kjøkken som venter sååååå, NEI!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå