Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 Som førstegangsmamma er d ikke helt lett å holde styr på hva vi trenger. Nå har vi noen superfit joggesko og viking goretex lignende vintersko. Hva har dere og hvilke? Lurte på noen mer robuste joggesko/fritidssko og støvler som neste innkjøp.
ticalinda Skrevet 20. april 2012 #2 Skrevet 20. april 2012 Uff, det blir flere og flere sko med tiden.... I løpet av året har jentene våre: Støvler Viking Cherrox Vintersko Goretex joggesko Lette joggesko Sandaler Sandaler som innesko Pensko Sko til trening (den ene har til dans, den andre til allidrett). Orker ikke å tenke på hvor mye dette koster!!!
respektatauten Skrevet 20. april 2012 #3 Skrevet 20. april 2012 jeg pakket akkurat bort for små sko, som strekker seg ett år tilbake i tid ca.. så fra jenta vår var 1-2år hadde hun 4par joggesko, to par crocs, tre par støvler, tre par vintersko(for to vintre) tre par finsko(forskjellige farger) innesko til barnehagen, 4 par støvler, to par ballerina, to par sandaler... så kommer skisko i tillegg i samme kassen.. dette er fra str 19-21 altså, så hun har fått nytt før jeg har rukket å legge helt bort det gamle.. men det fyllte en hel slik pampers bleie-kasse til randen med små-sko når jeg pakket bort alle som var for små til og med str 21.. :S der ligger en del blå lapper i den kassen i form av sko altså! :S
Isola&Lille+julegave Skrevet 20. april 2012 #4 Skrevet 20. april 2012 Lille er 16 mnd. Det hun har nå er sandaler (skinn), joggesko, gummistøvler og skinntøfler.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. april 2012 #5 Skrevet 21. april 2012 1,5 år,gutt; Sneakerslignende joggesko Vintersko Støvler Sandaler i bhg Hehe, ser nesten lite ut, men han trenger virkelig ikke mer akkurat nå. I morgen tenkte vi å finne et par sommerbarnehagesko (slit og sleng), og så blir det sikkert et par joggesko til i løpet av våren.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. april 2012 #6 Skrevet 21. april 2012 jeg pakket akkurat bort for små sko, som strekker seg ett år tilbake i tid ca.. så fra jenta vår var 1-2år hadde hun 4par joggesko, to par crocs, tre par støvler, tre par vintersko(for to vintre) tre par finsko(forskjellige farger) innesko til barnehagen, 4 par støvler, to par ballerina, to par sandaler... så kommer skisko i tillegg i samme kassen.. dette er fra str 19-21 altså, så hun har fått nytt før jeg har rukket å legge helt bort det gamle.. men det fyllte en hel slik pampers bleie-kasse til randen med små-sko når jeg pakket bort alle som var for små til og med str 21.. :S der ligger en del blå lapper i den kassen i form av sko altså! :S Hjelp! Hehe, tenk når hun blir tenåring! :-P Men, syv par støvler?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #7 Skrevet 21. april 2012 jeg pakket akkurat bort for små sko, som strekker seg ett år tilbake i tid ca.. så fra jenta vår var 1-2år hadde hun 4par joggesko, to par crocs, tre par støvler, tre par vintersko(for to vintre) tre par finsko(forskjellige farger) innesko til barnehagen, 4 par støvler, to par ballerina, to par sandaler... så kommer skisko i tillegg i samme kassen.. dette er fra str 19-21 altså, så hun har fått nytt før jeg har rukket å legge helt bort det gamle.. men det fyllte en hel slik pampers bleie-kasse til randen med små-sko når jeg pakket bort alle som var for små til og med str 21.. :S der ligger en del blå lapper i den kassen i form av sko altså! :S Hjelp! Hehe, tenk når hun blir tenåring! :-P Men, syv par støvler? 4 par støvler* et i str 19, et i 20, og to i 21.. i motsettning har jeg selv ett par joggesko, et par støvletter og et par sorte pumps og bunadssko.. hun har en bestemor som liker å handle, og hun kommer gjerne med ekstra utstyr som vi alle rede har.. ikke spør om vinterdresser og regntøy......... :S
n74 Skrevet 21. april 2012 #8 Skrevet 21. april 2012 Vi hadde et par superfit skinn/goretex med høyt skaft, et par sandaler med høyt skaft og et par gummistøvler (hun var 15 mnd på sommeren). De gangene hun skulle pyntes til fest brukte vi bare skinntøfler. Jeg var opptatt av at hun bare skulle ha på sko ute... På høsten/ vinteren fikk hun et par goretex vintersko, et par sherrox + filttøfler til barnehagen. Hun fikk også sitt første par pensko til julekjolen. Jeg er egentlig litt sjokkert over antall sko de andre nevner her, jeg kan ikke se at det er nødvendig. (Vi har god råd, så det er ikke et pengespørsmål når vi begrenser antall sko...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå