Gå til innhold

latin amerika

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her å kjeder meg noe så sinnsykt å fikk se en sånn typisk musikkvideo fra latin amerika. Savner det såååååååååå mye å være der nede, bare å se rytmen til menneskene for å ikke snakke om mennene.

Neida, men istedenfor sitter man her i kalde norge mutters alene..huff syns litt synd på meg selv idag.

Savner å være fri til å reise hvor jeg vil når jeg vil, ut til langt på natt å danse...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her !- Har reist mye rundt på egenhånd både i Mellom - og Sør-Amerika, men det er 10 år siden sist gang jeg var der . Aller mest savner jeg øyene utenfor Belize og Honduras... Jeg var fri, det var sex, salsa, festing, dykking i fantastiske omgivelser...Sukk..

Skrevet

Samme her !- Har reist mye rundt på egenhånd både i Mellom - og Sør-Amerika, men det er 10 år siden sist gang jeg var der . Aller mest savner jeg øyene utenfor Belize og Honduras... Jeg var fri, det var sex, salsa, festing, dykking i fantastiske omgivelser...Sukk..

Fikk ikke reist til de øyene pga ett helvetes regnvær. Men savner Nicaragua, Costa Rica og Cuba...fantastisk. Ja sex, salsa, reggaeton, festing, var litt dum som ikke fikk dykket siden jeg hadde dykkersertifikatet.

Men bare de fantastiske menneskene...finner ikke noe sånn noen andre steder omtrent..har en rytme uten av en annen verden og så lidenskapelige...

HI

Skrevet

Men minnene kan ingen ta fra oss!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...