Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 Med litt googling, kan man finne en del som ABB har skrevet på nettet når det kommer til forum som omhandlet spillet "World of Warcraft". En ting jeg stusser på, siden han var VELDIG dedikert til dette spillet og at han mener menn skal være ledere (dette er han veldig striks på), så var han altså female i sine karakterer i dette spillet. Siden han var så bestemt og hevder han planla alt dette og under spilletiden hans, så synes jeg dette er veldig rart. En som spilte med ABB skrev den 24 juli, 2011 ``My memories of Anders are very good, and the atrocity was so incredible that I suppose I simply refused to see the pictures as Anders at first. There is really very little to say...I remember spending hours talking with Anders at night on Vent. The night I decide to quit WoW we talked a lot, he said he felt the same as me and would soon quit WoW, he didn't. I wasn't really surprised by that, WoW was like a tonic to his depression. I hoped the best for him and left. Og da spesielt dette `I wasn't really surprised by that, WoW was like a tonic to his depression`` Har ABB sagt han var deprimert? Har denne personen som skriver dette på forum blitt avhørt? For om han var deprimert kunne jo det være begynnelsen på en psykose.. Nei ikke vet jeg, skulle jo tro alt dette er undersøkt når jeg finner dette på 5min...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #2 Skrevet 20. april 2012 Grunnen til wowspillingen var jo at han skulle ha det som en unnskyldning for å stikke seg vekk fra familie og kjente mens han egentlig planla bombingen og skytingen. Så tror neppe han var deprimert, men han spilte rollen sin bra der for at alle skulle tro han. Tror heller ikke det betyr noe hva slags karakter han var. Wow var vel rett å slett et tidsfordir. Moro.. Kan jo hende han faktisk drev med litt moro og iblandt..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #4 Skrevet 20. april 2012 23:04, hysj, Du har jo ikke peil! For det har du?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #5 Skrevet 20. april 2012 Med den spilletiden han hadde så hadde han minimalt med tid til noe annet. Han så på det som en "martyrdomsgave". Han var guildleder og en flink en sådan, beste guildet på den serveren. For andre så skulle man tru at om man er en jentekarakter så er det bare for moro, men han, som i en av faktorene til at han drepte 77 stk, er i mot kvinnelige ledere og var faktisk en virtuell leder. Det synes jeg faktisk er underlig.. Når han var så dedikert til spillet, er det rart han var det..
2 hjertegull :) Skrevet 20. april 2012 #6 Skrevet 20. april 2012 Correct me if I'm wrong, men jeg mener å ha lest at mye av spillingen var skytetrening for hans del, og at han spilte mye for å distansere seg fra den "jobben" han skulle gjøre?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #7 Skrevet 20. april 2012 Grunnen til wowspillingen var jo at han skulle ha det som en unnskyldning for å stikke seg vekk fra familie og kjente mens han egentlig planla bombingen og skytingen. Så tror neppe han var deprimert, men han spilte rollen sin bra der for at alle skulle tro han. Tror heller ikke det betyr noe hva slags karakter han var. Wow var vel rett å slett et tidsfordir. Moro.. Kan jo hende han faktisk drev med litt moro og iblandt.. Har du ikke fulgt med i det siste? "Martyrdomsgaven" hans var ett år med spilling. Han spilte 17 timer en nyttårsaften, blant annet. Spilte ett år i strekk.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #8 Skrevet 20. april 2012 Øve på skyt og sikt i "WoW" er faktisk helt umulig. Det er ikke sikte en gang. Man ser karaktaren foran seg og man kan ikke sikte. Han refererer til "Modern Warfare" når han snakker om skytingen Det er veldig undrefullt at en som han velger å være en kvinnelig leder, uansett om det er virtuelt.
Loglady Skrevet 20. april 2012 #9 Skrevet 20. april 2012 Jeg har også savnet at aktoratet har spurt ham om nettopp dette. De har hatt anledning.
2 hjertegull :) Skrevet 20. april 2012 #10 Skrevet 20. april 2012 Øve på skyt og sikt i "WoW" er faktisk helt umulig. Det er ikke sikte en gang. Man ser karaktaren foran seg og man kan ikke sikte. Han refererer til "Modern Warfare" når han snakker om skytingen Det er veldig undrefullt at en som han velger å være en kvinnelig leder, uansett om det er virtuelt. Hihi, okei, takk for opplysningen Har aldri spilt noe av det der, så hadde ingen forutsetning for å skille. Hadde bare hØrt om at han spilte som trening..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. april 2012 #11 Skrevet 20. april 2012 Nå er det vel egentlig lite ved dette umennesket som er særlig forståelig for mennesker med et minimum av normale følelser. Og godt er vel det.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #12 Skrevet 20. april 2012 Hmm, ja merkelig at han valgte å spille en kvinne... Kanskje han innerst inne bærer på en misunnelse ovenfor kvinner, og gjør det han kan med sin ideologi for å tråkke på dem ? Om han var deprimert, så støtter dette på ingen måte at han har hatt en psykose. De fleste som satt inne og spilte WoW i ett år ville nok blitt både deprimerte og rare, men dette er noe helt annet enn en psykose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå