Gå til innhold

bh størrelse, måling....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 78 UNDER brystene og 90 OVER, og jeg får opp atjeg ska bruke 75 A??Det er jo helt feil......bruker 80 D til vanlig...

hvordan regnes det ut da?feil på nettsida kanskje:P

Videoannonse
Annonse
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

ja, det kan jo ikke stemme!? Jeg ville dratt til en undertøysbutikk og fått hjelp. Det er ikke bare cm som avgjør strl, men også formen på bh'en :)

Skrevet

Hvis du har 78 under brystene skal du ikke ha mer enn 75, helst 70. Trekk av 5 og rund av nedover.

Skrevet

AV erfaring er det eneste som hjelper å prøve BHer, de forskjellige merkene er uansett så ulike.

Stort sett så bruker de fleste for vid BH og for liten Cup. Dvs en som bruker 80 B ofte er en 75 C...

Gå til en ordentlig BH butikk og få dem til å måle deg.

Jeg har gått fra å være 75 C- 75 F på 6 år (to graviditeter og ammer fortsatt, så håper jo at jeg går ned igjen da!!)... så man må være obs på at det forandrer seg også.

Husker vi snakket om BHer på en fest engang når jeg var i begynnelsen av 20 årene og vi hadde alle størrelse 75 B!! Vi lo så vi gråt for vi hadde definitivt ikke samme størrelse, så uken etter målte vi oss alle sammen og ingen av oss var 75 B ;-)

Synes faktisk den BH greia med Trinny og Susannah er morsom:

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Jeg har brukt 75d når jeg har shoppet selv, så dro jeg på CHANGE og nå bruker jeg den riktige str. min 70G Så vil uansett anbefale deg en tur til en undertøysfabrikk de vil gi deg rett størrelse. De aller fleste bruker som nevn som stor str. rundt og for liten cup.

Skrevet

Jeg fikk også litt sjokk når jeg for første gang ble målt i en triumph-butikk i går. Trodde jeg var 80 C, kom ut av butikken med 75 E! Det føltes veldig rart, men jeg ville ikke ta av BH-en fordi den var så behagelig å ha på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...