Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 Har akkurat fått vite at jeg har fått lavt stoffskifte. Noen som vet hvor lavt det må være før det skal behandles? Er dette årsaker til alle mine vondter? Verker veldig i kroppen, føler at jeg mangler overskudd. Er litt overvektig. Vil jeg gå ned i vekt hvis jeg begynner på tabletter? Er det noen fare med denne sykdommen,er det farlig?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #2 Skrevet 20. april 2012 Du kan søke lav stoffskifte på google.com. Der står det meste om lav stoffskifte sykdommen.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #3 Skrevet 20. april 2012 Min bror har det, han hadde så dårlige prøver legen hadde ikke sett maken til før. Han hadde veldig lite energi, vondt i hele kroppen og overvektig. Når han fikk behandling ble han en helt annen person! Mye bedre humør og masse energi, i tillegg har han gått en del ned i vekt. Det er ikke farlig, men du må uansett ha behandling og oppfølging.
utålmodig-11 Skrevet 20. april 2012 #4 Skrevet 20. april 2012 Jeg ble anbefalt av fertilitetsklinikk i DK at TSH burde være under 2,5. "Normalen" er høyere enn dette. (Høy verdi = lavt stoffskifte) Jeg fikk likevel medisiner av fastlegen min.
Utrulig Skrevet 20. april 2012 #6 Skrevet 20. april 2012 Tusen takk for svar. Flere? Hva er dine verdier da ??
endelig igjen Skrevet 21. april 2012 #7 Skrevet 21. april 2012 Tusen takk for svar. Flere? Hva er dine verdier da ?? vet ikke enda,fikk bare vite det pr brev. skal ha ny time snart for å diskutere eventuell behandling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå