Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 Har kjøpt nytt rosa sengetøy til snuppa og lurer på hva som er vanlig av og vaske det 1 eller 2 ganger?Nok med 1 gang?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #2 Skrevet 20. april 2012 Det anbefales vel å vaske to ganger(står vel på også) for å vaske bort overskuddsfarge og kjemikalier fra produksjon.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #3 Skrevet 20. april 2012 hum, stod ikke noe på....har kasta det i trommelen nå, ble så seint hvis jeg skulle vaske det en gang til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå