Gå til innhold

Tror jeg må forlate han......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg klarer mere, jeg tenker stort sett hver dag hvordan det hadde vært å bodd alene med barnet vårt.

Jeg er så sliten og lei, han har 3 unger fra før i tillegg med 2 andre kvinner og jeg synes alt er bare kaos og krangling:(

MEN jeg vil ikke la jenta vår vokse opp uten foreldre som bor sammen, vil ikke at hun også skal bli en "kasteball" :(

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre........

bare et hjertesukk:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnet ditt har det mye bedre ett sted hvor det ikke er krangling!

Alt som skjer de tre første leveår, former de som menneske..

Skrevet

krangler ikke slik barnet ser/hører(okei, skjedd et par ganger, men ikke noe voldsomt).........

sitter nesten å misunner venninna mi som er alene med barnet(og som synes det er kjempe bra da..)...

men jeg føler jeg må være sammen med han pga barnet....hadde vi ikke hatt barn sammen hadde jeg for lengst vært flytta:(

Skrevet

Okei, det er godt å høre:) Men jeg tror uansett et barn kan merker at det er no? Hvis du er sliten og lei vil du ikke klare å holde deg tipp topp ovenfor barnet ditt hele tiden? Hvis du klarer det når du ikke har det så godt selv, er du jaggu supermom:)

Men personlig syns jeg ikke at man skal holde sammen for en hver pris. Du må tenke på deg selv også. Det at mamma er fornøyd og glad - Smitter over på barnet:)

Skrevet

Gå i parterapi og få ryddet opp slik at det ikke bare blir kaos for dere. Det hjelper at noen utenifra ser på forholdet deres og kan hjelpe dere med å strukturere forholdet og all logistikken

Gi det et ordentlig forsøk. Hvis det overhodet ikke hjelper er det bedre å gå, men jeg mener at man skal strekke seg langt når man har barn sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...