Gå til innhold

Sjefen skal flytte til vårt nabolag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjefen min har kjøpt seg hus og skal flytte til det samme byggefeltet som vi bor. Både jeg og sjefen har barn som er født samme året, så de kommer til å gå i samme klasse, og siden vi ikke kommer til å bo langt i fra hverandre kommer ungene til å ha mye med hverandre å gjøre i årene fremover. Der jeg jobber er vi få ansatte, og jeg omgås sjefen hver dag. Tror dere at dette kan komme til å by på utfordringer i årene som kommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i alle dager slags utfordringer skulle det by på da?

Skrevet

Tja, jeg ville ikke bodd slik at sjefen min hadde hatt oversikt over hva jeg foretok meg..

Men om dere har et godt forhold og en god tone dere imellom bør vel ikke det by på problemer?

Skrevet

Det jeg tenker på som en mulig utfordring er om barna av en eller annen grunn ikke skulle komme overens.

HI

Skrevet

Ser ikke helt hvorfor det skulle bli et problem?

Jeg har også en sjef med barn på samme alder som min, og vi ler av det vi, at ungene våre er så sinnsykt forskjellige. De har helt forskjellige interesser, er flinke til helt forskjellige ting og er har virkelig to helt forskjellige personligheter. De kunne aldri blitt bestevenner, og har helt forskjellige venner.

Det er da ikke noe problem for hverken meg eller sjefen min, barna våre klarer jo selv å finne venner de passer sammen med.

Jeg og søsteren min har også barn som det skiller 2 mnd i alder på, og de kan fint leke sammen, men er totalt forskjellige. Min sønn er veldig flink med grovmotoriske ting som sparkesykkel, skateboard, snowboard osv og vil helst være ute hele tiden. Hennes sønn er kjempeflink til å tegne, er utrolig kunstnerisk og flink med finmotoriske ting. Det er da ikke noe problem for noen av oss av de velger forskjellige typer venner.

Selv om du og pappaen til den andre ungen er kollrgaer og kjenner hverandre trenger jo ikke barna deres bli bestevenner.

Gjest overlord
Skrevet

Jeg har også en sjef med barn på samme alder som min, og vi ler av det vi, at ungene våre er så sinnsykt forskjellige. De har helt forskjellige interesser, er flinke til helt forskjellige ting og er har virkelig to helt forskjellige personligheter. De kunne aldri blitt bestevenner, og har helt forskjellige venner.

Det er da ikke noe problem for hverken meg eller sjefen min, barna våre klarer jo selv å finne venner de passer sammen med.

Jeg og søsteren min har også barn som det skiller 2 mnd i alder på, og de kan fint leke sammen, men er totalt forskjellige. Min sønn er veldig flink med grovmotoriske ting som sparkesykkel, skateboard, snowboard osv og vil helst være ute hele tiden. Hennes sønn er kjempeflink til å tegne, er utrolig kunstnerisk og flink med finmotoriske ting. Det er da ikke noe problem for noen av oss av de velger forskjellige typer venner.

Selv om du og pappaen til den andre ungen er kollrgaer og kjenner hverandre trenger jo ikke barna deres bli bestevenner.

Hvorfor antar du automatisk at sjefen til hi er en mann?

Skrevet

Hehe, jeg antok ikke det automatisk, min sjef er en dame.

Jeg bare skrev "han" som et eksempel og regnet med at HI klarte skjønne eksemplet uansett og sjefen er mann eller dame. Men jeg skulle kanskje skrevet h*n?

Hvorfor antar du automatisk at sjefen til hi er en mann?

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg ser ikke problemet. En sjef er jo en kollega og det er vel ikke snakk om at h*n skal overvåke dere på noen måte?

Min sjef bor rett i nabolaget og det har jeg aldri tenkt over som et problem faktisk... Bare koselig å treffe på dem på søndagstur, så har vi noe koselig å snakke om på mandag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...