Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 Noen som har 1års vernepleierstudenter her? Hvor mye skal vi kreve at dei gjer sjølv?
locapoca Skrevet 20. april 2012 #2 Skrevet 20. april 2012 Har bare hatt 2.års student på sykehjem. Har fulgt retningslinjene / læremålene ifht hva jeg har forventet at de skal gjøre. Den ene fungerte kjempebra og mestret mye, mens den andre var mer forsiktig og tilbakehoden. Studentene er jo så forskjellige, man merker jo etter en stund hva studenten mestrer eller ikke. God kommunikasjon mellom veileder og student er viktigt for at det skal fungere godt:-) men ikke alltid like lett å få til da.
megogbarna Skrevet 20. april 2012 #3 Skrevet 20. april 2012 Har bare hatt 2.års student på sykehjem. Har fulgt retningslinjene / læremålene ifht hva jeg har forventet at de skal gjøre. Den ene fungerte kjempebra og mestret mye, mens den andre var mer forsiktig og tilbakehoden. Studentene er jo så forskjellige, man merker jo etter en stund hva studenten mestrer eller ikke. God kommunikasjon mellom veileder og student er viktigt for at det skal fungere godt:-) men ikke alltid like lett å få til da. Jeg snakker og snakker, men hun er såååå rolig og bare venter på at eg skal sei kva ho skal gjer :-) er så usikker på seg sjølv at det ikkje er lett å veilede.. Har ikkje hatt student før så er usikker på kor mye jeg skal presse
locapoca Skrevet 20. april 2012 #4 Skrevet 20. april 2012 Ja det er vanskeligt. Har dere hatt lærer på besøk? Veldig greit å snakke med de sammen med student om hva som er forventet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå