Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 Jeg fødte sønnen min for 13 dager siden, og jeg kjente etter 1 dag at jeg savnet å gå gravid. det var så utrolig koselig med sparking i magen, å ha en gravidmage. jeg følte meg veldig fin faktisk som gravid. er det andre som har det slikt?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #2 Skrevet 21. april 2012 Høres ut som du hadde et komplikasjonsfritt svangerskap! =) Jeg har tre mnd igjen nå, syns det er koselig med sparkene, det er ikke det. Men kan ikke vente med å heller få sitte å studere ansiktet til den lille, snuse på hodet og stryke på de små fingrene. Når det er sagt så har jeg i alle mine tre svangerskap vært plaget med smertefull bekkenløsning, masse kynnere, karpas tunell syndrom som visner fingrene, bekkenlåsning som gjør at ene benet visner bort. Så, ja, koselig med spark i magen, men som jeg gleder meg til at magen og plagene forsvinner. =)
OssTre<3 Skrevet 21. april 2012 #3 Skrevet 21. april 2012 Jeg har ikke født enda da, men tviler på at jeg kommer til og savne det på den måten. Ikke misforstå meg, jeg elsker og være gravid, men da pga premien som kommer til slutt. Men så kan det hende du har hatt ett greiere svangerskap enn meg da, jeg har slitt med bekkenløsning siden uke 12, rastløse bein og halsbrann fra helvette. Så jeg savner faktisk ting som, vasking, baking, gå tur i skogen, og andre bevegelige ting som ikke var ett problem før Gleder meg så mye til og sitte uten smerter, se på prinsen min og gå på trilltur med han
prøver1991 Skrevet 21. april 2012 #4 Skrevet 21. april 2012 Høres ut som du hadde et komplikasjonsfritt svangerskap! =) Jeg har tre mnd igjen nå, syns det er koselig med sparkene, det er ikke det. Men kan ikke vente med å heller få sitte å studere ansiktet til den lille, snuse på hodet og stryke på de små fingrene. Når det er sagt så har jeg i alle mine tre svangerskap vært plaget med smertefull bekkenløsning, masse kynnere, karpas tunell syndrom som visner fingrene, bekkenlåsning som gjør at ene benet visner bort. Så, ja, koselig med spark i magen, men som jeg gleder meg til at magen og plagene forsvinner. =) jeg hadde ikke ett problemfritt svangerskap. Jeg ble fullt sykemeldt fra 12 uker, jeg har vært plaget med sterk bekkenløsning helle svangerskapet, jeg har hatt utrolig masse kynnere siden uke 16, jeg har vært plaget med hemoroide og sopp fra uke 8. Soveproblemer hver natt fra 3 mnd. Så nei, jeg har ikke hatt ett problemfritt svangerskap. det har selvfølgelig vært veldig slitsomt for meg. men jeg savner den biten hvor babyen lå i magen å sparket. det var så utrolig koselig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå