AdrenaLine Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 Nå begynner jeg å bli frustrert her. Siden de begynte med reklame på mobilutgaven har jeg slitt med å skifte side når jeg er på "Nytt innhold". Knappene forsvinner bak reklamen og funker dermed ikke. Noen andre som sliter med dette eller er det noe galt med min mobil? (Har skrevet flere innlegg på Ris og ros uten hell.) Det gjelder kun Widerøe og bokklubb-reklamen, ikke alt for damene og bonytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå