Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 jeg og en bekjent var ute å lekte med barna for ett par dager siden da følgene skjedde: naboene kom hjem med barnet sitt. far sa til barnet at h*n ikke fikk lov å gå i sølepyttene siden barnet ikke hadde på seg støvler. mens mor far driver å pakker matvarer ut av bilen så greier ikke barnet å dy seg å springer så klart rett i en sølepytt. (barnet er 3år) far eksloderer å tar tak i barnet å rister h*n hardt (barne har tydelig vondt og er redd å griner) mens far lirer av seg; "du greide faen ikke å holde deg unna den jævla vannpytten" osv i det han raser avgårde inn i huset med det hylende barnet. jeg og venninna mi var mildt sakt sjokka, sto å så på hverandre som to spørsmålstegn... jeg kjente jeg ble dårlig av det jeg hadde sett.. min venninde syns også dette var å gå langt over streken. moren til barnet sa heller ikke noe, hun sto bare å kikket ned i bakken før hun også gikk inn i huset. hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #2 Skrevet 20. april 2012 Man skal være forsiktig med å riste for hardt, men ellers tror jeg deter like greit at ungene ser at foreldrene blir sinna noen ganger når de gjør akkurat det de har fått besked om ikke å gjøre. Det kan godt hende dette var en overreaksjon, men så lenge det ikke skjer ofte ville jeg ikke laget noen sak av det.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #3 Skrevet 20. april 2012 regner ikke med at man tar barnet sitt så hardt for en filleting engentlig for første gang med folk til stede.. stakkars barnet. ikke at jeg vet, men man våkner ikke opp plutselig en dag å gir barn straff på denne måten.. endten så er man den typen person eller så er man det ikke mener jeg!
☆twinkle twinkle Skrevet 20. april 2012 #4 Skrevet 20. april 2012 Jeg hadde meldt saken...visst du er i tvil lar du det komme barnet tilgode. Man rister ikke å brøler ikke til et barn. Kanskje de kan få litt råd og veiledning?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #5 Skrevet 20. april 2012 er redd helvete er løs om jeg melder det inn, de vet jo hvem som har gjort det da. å jeg vil ikke bli den store stygge ulven i nabolaget :/ vet jeg høres feig ut altså... men er bare så usikker
☆twinkle twinkle Skrevet 20. april 2012 #6 Skrevet 20. april 2012 Forstår at du ikke har lyst ! Men du vet hva du så og hørte...
samu Skrevet 20. april 2012 #7 Skrevet 20. april 2012 er redd helvete er løs om jeg melder det inn, de vet jo hvem som har gjort det da. å jeg vil ikke bli den store stygge ulven i nabolaget :/ vet jeg høres feig ut altså... men er bare så usikker litt helvete i nabolaget fordi du er en bekymra nabo.....eller flere år helvete for barnet, om man tenker i verstefall. det er vanskelig å være den som melder fra. men hvis og om... kanskje du gjør barnet en tjeneste. om ikke annet kan foreldrene få litt veiledning og råd.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #8 Skrevet 20. april 2012 Jeg klarer ikke skjønne dette at der er så ille at man ser på samboern sin telefon også videre, i mine forhold (der vi bor sammen) hvor vi ikke har hatt hverandres passord til ting og brukt den telefonen som er nærmest for hand uten at det noen gang har vært noe problem eller noe vi har tenkt over. Om typen har hold på med noe og en melding tikket så har ikke spørsmålet om jeg kunne se hvem som sendte melding og hva de ville vært langt unna og det samme andre veien. Eller om man ikke får sjekket mailen selv og trenger noe derfra så er det greit å ringe den andre og be de gå inn å sjekke. Når man ikke har noe å skjule bekymrer man seg heller ikke om slikt, ikke i min verden ihvertfall. Muligens derfor jeg ikke har hatt behov for å snike også. Hi Snakk med samboern din, spør hvem personen er og hva dette er for noe. Om han istede for bare å svare begynner å bli sint og dytter saken over på at du snoket på mobilen hans så ville jeg nok tenke at det er noe han skjuler. Hvis han ikke skjuler noe så vil han vel bare si sannheten,
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #9 Skrevet 20. april 2012 Jeg klarer ikke skjønne dette at der er så ille at man ser på samboern sin telefon også videre, i mine forhold (der vi bor sammen) hvor vi ikke har hatt hverandres passord til ting og brukt den telefonen som er nærmest for hand uten at det noen gang har vært noe problem eller noe vi har tenkt over. Om typen har hold på med noe og en melding tikket så har ikke spørsmålet om jeg kunne se hvem som sendte melding og hva de ville vært langt unna og det samme andre veien. Eller om man ikke får sjekket mailen selv og trenger noe derfra så er det greit å ringe den andre og be de gå inn å sjekke. Når man ikke har noe å skjule bekymrer man seg heller ikke om slikt, ikke i min verden ihvertfall. Muligens derfor jeg ikke har hatt behov for å snike også. Hi Snakk med samboern din, spør hvem personen er og hva dette er for noe. Om han istede for bare å svare begynner å bli sint og dytter saken over på at du snoket på mobilen hans så ville jeg nok tenke at det er noe han skjuler. Hvis han ikke skjuler noe så vil han vel bare si sannheten, hehe ok hva skjedde her var da ikke dette inlegget jeg gikk inn på å skrev et svar til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå