Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 Hvilken bleie mener du er den beste, og hvorfor? Og hvilke er mindre bra?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #2 Skrevet 20. april 2012 Her har ungene reagert helt forskjellig på bleiene. En fikk utslett av Libero og kunne ikke bruke det. En hadde litt bred rompe og tisset alltid utenfor Pampersbleia, mens andre merker satt bedre. En fikk røde merker i lysken av Pampers. Du må nesten prøve deg frem, de er forskjellig i fasong, i sugeevne, i materialer osv. En bleie kan fungere supert på en unge og bli helt feil til en annen. Akkurat nå har jeg bare minstejenta i bleier og på henne sitter Pampers perfekt.
MamaLadyBug Skrevet 20. april 2012 #3 Skrevet 20. april 2012 jeg synes pampers er best på nyfødte. str. 1,2 og 3 i de gule new baby pakkene. Fra str. 4 og oppover har jeg hatt best erfaring med libero til jenta mi mens gutten min brukte pampers hele veien. Har prøvd billigmerkene også men har hele tiden syntes at de har vært tørre, harde og litt for tykke. Her tror jeg du får like mange svar som det finnes barn og babyer;)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #4 Skrevet 20. april 2012 Alt til sitt bruk tenker jeg. Pampers var best når min var nyfødt. Syns de var myke og bevegelige. Libero sine var liksom så stive og harde. Etterhvert som han ble eldre var det Libero som var best. Syns Pampers sine luktet, og de ramler jo nesten fra hverandre så fort han tisser litt. Har ikke prøvd noen andre merker, men har lyst å prøve Coop sine.
Moggi Skrevet 20. april 2012 #5 Skrevet 20. april 2012 Sverget til tøybleier i begynnelsen, MEN da jeg gikk over til engangs, sverget jeg til pampers, da de passet best til formen på gutten min. Nå bruker jeg libero Up'n go og Pampers easy fit, fordi det er det som passer best nå. Som hun over sier : "Du må nesten prøve deg frem, de er forskjellig i fasong, i sugeevne, i materialer osv. En bleie kan fungere supert på en unge og bli helt feil til en annen."
Von Hertelhofen Skrevet 20. april 2012 #6 Skrevet 20. april 2012 Jeg syns rema 1000 bleiene er best. de er myke, billige, svanemerkede og suger godt opp
lille sprelle Skrevet 20. april 2012 #7 Skrevet 20. april 2012 Vi har brukt pampers, rett og slett fordi libero ikke passet til slanke barn
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #8 Skrevet 20. april 2012 Bruker pampers til gutten min,men den lekker om natta.Han våkner flere ganger med våte klær.Ønsker å bytte til noe annet,men pampers skal jo være en av de beste merkene.Hva skal man bruke da??Er det lurt å bytte over til billige bleier,når man bruker pampers??
☆☆☆ Skrevet 20. april 2012 #9 Skrevet 20. april 2012 Bruker libero, siden pampers stinker når de blir våte. Har hatt bæsjlekkasje et par ganger, men aldri tisselekkasje.. Libero er litt stivere, men det ser ikke ut til å plage babyen overhode...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå