Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 Jeg har et helgeryddig hus og koser meg hjemme sammen med mine 3 små lykketroll:)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #2 Skrevet 20. april 2012 At jeg omsider har fått vasket og satt ut hagemøblene
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #3 Skrevet 20. april 2012 Snart helgevasket leilighet, og nybakte boller til resten av familien kommer hjem! Da skal helgen NYTES! <3
Moden mamma til 3 :) Skrevet 20. april 2012 #4 Skrevet 20. april 2012 At vi i går fikk beskjed om at vi vant budrunden på et rekkehus vi ønsket oss!! flytter 15. juni
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #5 Skrevet 20. april 2012 Jeg var oppe veldig tidlig idag, så har fått gjort mye allerede. Levert en glad unge i barnehagen som skulle spise frokost der. (Skjer veldig sjeldent at han blir levert så tidlig at han rekker frokosten) Levert bilen på eukontroll. Fått dagens trimtur hjem fra verkstedet, fått handlet fredagsmiddag, og ryddet huset. Alt dette før klokken 12 på en fredag, så kan helga nytes, veldig fornøyd..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #6 Skrevet 20. april 2012 Det er sol, jeg har fri, jeg har datteren min her.. Også skal vi ut å gå i finværet litt senere. Og lage en deeilig gryterett til middag i ettermiddag. Hihi, er de små tingene i livet man skal glede seg over.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #7 Skrevet 20. april 2012 At solen skinner på min første permisjonsdag:-)
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 20. april 2012 #8 Skrevet 20. april 2012 Så koselig Jeg er fornøyd med en (snart) ryddig og helgevasket leilighet (må ta en pause i bakken vettu hehe ) Også er jeg så fornøyd etter nesten 2 timer kos med junior på morgenen i dag, vi bare tegnet og kosa oss før vi dro i barnehagen. Med en slik start på dagen blir liksom alt annet fantastisk også Jeg er fornøyd med bryllupsplanleggingen, og at forloveden min skal ha en velfortjent tur ut i dag, med god mat og drikke sammen med arbeidskollegaene
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #9 Skrevet 20. april 2012 så koselig innlegg:-) Jeg er glad for mye i dag. For det første sov snuppa hele natten i natt (2 måneder), storebror var grei og søt ved morgenstellet, og vi trillet til barnehagen. Det orker jeg ikke når han trasser og er trollete, da blir det bilen. Ellers har jeg bakt en ostekake til bursdagsselskap i morgen (endel gjenstår dog), og lillesnupp sover i vognen sin.. Nå tenkte jeg å slappe av litt :-)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #10 Skrevet 20. april 2012 Jeg kom akkurat hjem fra konferansetime, og der fikk jeg vite at det var "plankekjøring" med en konferansetime for 2.klassingen min. Det var bare å fortelle hvor flink han var også var det ikke noe mer å snakke om Han var flink til alt, sleit ikke med noenting, var kvikk og tok ting med en gang, aktiv i klassen, veldig sosial, mange venner, alltid blid og positiv, uansett når du møtte blikket hans var det et smilende fjes, aldri slem, aldri i store konflikter eller problemer. Det var gode ord til en mamma som synes han kan være en liten utfordring på hjemmebane innimellom, men han tar det tydeligvis ut hjemme og oppfører seg eksemplarisk ute. Det er jeg glad for i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå