Gå til innhold

Hvordan var 3 fødsel i forhold til num 1 og 2:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hilsen gravid med 3. Fødte 14 dager over med num1. 9 dager over med num2 hva skjer denne gang tro?;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1.fødsel: tok ca. 14-15 timer. 1 dag etter termin.

2.fødsel: ca. 4-5 timer. 2 dager etter termin.

3.fødsel: ca. 7-8 timer. 3 dager etter termin.

Fødsel nr. 3 var den letteste fødselen av alle. Nå er jeg spent på fødsel nr.4! Blir vel 4 dager etter termin... He, he :) Lykke til!

Skrevet

Min nr 3 var den aller vanskeligste og lengste av alle ....

Skrevet

dytter litt eg, for dette lurer eg også på siden eg venter nr 3 i juni og har hatt ganske korte fødsler...

Men tenker ofta at 3 mann kan være en luring.. =)

Skrevet

Nr 3 var lettest!

1: 3 dager over termin, varte i ca 8t

2: 10 dager over termin, varte i ca 5t

3: 1dag før termin, varte i 3 t

Lykke til!

Skrevet

Nr. 1 3 dager på overtid.36 timer. Nr. 2 6 dager før termin 2 timer aktiv fødsel. Nr. 3 dagen før termin 3 timer aktiv fødsel. Jordmor mente nr. 3 er en luring og ofte kan fødsel vare litt lengre. Min nr. 3 tok jo en time lengre, men var en drømmefødsel. Håper nr. 4 blir lik :-))

Skrevet

Jeg kjenner jeg er skikkelig spent på dette altså.

Førstemann: Igangsatt fødsel, 14 dager over termin. Endte i KS 17 dager over da han bare absolutt ikke ville ut.

Nummer 2 kom 5 dager før termin, 3 timer 15 minutter fra vannet gikk til han var ute..

Føler jeg har vært i begge ender av skalaen, så denne nummer tre som kommer i juni blir interessant..

Skrevet

1. Igangsatt 3 uker over termin 57 t 40 min

2. Igangsatt 2 uker over termin 4,5 t

3. Igangsatt 1 uke over termin 1,5 t

Skrevet

Min nr 3 var den aller vanskeligste og lengste av alle ....

Hm typisk at du var anonym her.. Jeg har hatt to supre fødsel og regner med at 3 også blir det:))))))))

Skrevet

Glemte å skrive lengde på fødsel:)

Num1. 10timer

Num2. Styrtfødsel ( 1. Time fra første ri)

Skrevet

Nå venter jeg nr 4 og har hatt veldig forskjellige fødsler;

nr 1; 14 dager før termin, 19 timer, heilt grei fødsel

nr 2; 16 dager før termin, 4,5 time, okay fødsel, men følte den var verre enn den første da det gikk altfor fort, hadde ikke pause mellom riene.

nr 3; 3 dager på overtid, litt over 4 timer fra jeg var i aktiv fødsel. Var total utslitt når først vi kom så langt, for hadde nesten 5 dager med maserier i forkant. Da pressriene startet hadde jeg bare 4 cm åpning, så endte opp i preikestol med lystgass for å prøve å undertrykke de inntil det var full åpning. Dette var pyton!! Vil absolut si at den tredje fødselen var den verste så langt.

Viser fødsel nr 4 antydninger til å bli som nr 3, så ender jeg nok opp med å be om epidural, for det der orker jeg ikke en gang til.

Så her kan vi trygt si at 3 mann var en luring ;)

Skrevet

Fødte nr 3 for en mnd siden :)

1. fødsel: startet med vannavgang, fødselen tok ca 12 timer fra riene begynte. 2 timer med pressrier.. ikke behagelig!

2. fødsel: startet med vannavgang, tok rett under 4 timer. 40 min med pressrier.

3. fødsel: startet med rier denne gang, til min overraskelse.. tok ca 6 timer, hadde pressrier i kun 10 min.. så her var nr 3 en liten luring og åpningsfasen varte lenger enn med nr 2.

Den første fødselen var absolutt den verste, fødsel nr 2 og 3 var vel det mange ser på som en drømmefødsel.. nr 3 var litt vondere enn nr 2 men det var sikkert fordi den varte 2 timer lenger.

Skrevet

Glemte å skrive når de kom i forhold til termin:)

Nr 1: 19 dager før termin

Nr 2: 5 dager over termin

Nr 3: 2 dager før termin

Aner ikke hvorfor nr 1 kom så mye før de andre 2.. vannet bare gikk tidlig.

Skrevet

hei :) eg ganske spent på fødsel eg og i oktober :)

Nr 1: 5 dager over termin 8 tima me rier 2 tima me pressrier.

Nr 2: på termindag 11 tima med rier 1 time med pressrier.

so er spent på korleis nr 3 blir ja... håpe de sjer fort siden eg har bestemt meg for og ikkje ha epudural denne gangen... synst de var so j...... vondt og sette den :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...