Gå til innhold

Har dere noen gode til innflytningsgave til søskenbarnet mitt?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke kjøpe alkohol siden de er avholds, og så fikk de 5 orkideer på innflytningsfesten, så jeg kan nesten ikke kjøpe det heller:-)

Tips??:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en kurv med pene lys og servietter, noen spennende pakker med te / kaffe, litt sjokolade el.l?

Skrevet

En forundringskurv syns jeg er gøy å gi bort i innflyttningsgave.

Pleier å fylle den med håndhåndkler, litt ekstra god matolje, kjøkkenhåndkler, lys, spennende krydder, god pasta, en oppskriftsbok, spennende og litt uvanlig snacks/sjokolade, tørket frukt osv.

Det pleier å bli godt mottatt, og er gjerne sånt man ikke tar seg råd til i hverdagen selv.

Skrevet

Hva med fruktfat/kakefat? Nå vet jeg ikke hva du pleier å gi, men jeg gir ca 200 kr, og noen av de forslagene over høres litt dyre ut...

Skrevet

Nå ver jeg jo ikke hva hun har av utstyr, men til min gode venninne kjøpte jeg 6 menu termokopper :) de koster 150-200 for to kopper, og er i forskjellige farger og mønstre :) selges på tilbords og brødrene pedersen :) og kan jo alltids byttes :)

Utenom det kan du kjøpe lysestaker, bordduk, ett bilde til veggen, skåker til sjokolade, chips, salat osv. Vase, sengesett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...