Søtesnillelille Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 Når man har variabel lønn tar man da utgangspunkt i de 3 siste mnd eller 3 siste lønninger? Blir man sykemeldt 8/5 og får utbetalt lønn 10/5, vil da denne lønningen bli regnet med? Har en liten diskusjon gående her... Setter pris på svar
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #2 Skrevet 20. april 2012 I arbeidsgiverperioden skal du ha betalt for det du faktisk skulle ha jobbet. Når NAV overtar skal du ha tilsvarende det som er en representativ lønn. Hvis lønnen din varierer mye vil det gjøres en gjennomsnittsberegning, men deter ikke helt faste regler for hvilke månder som skal legges til grunn. Det er en vurderingssak.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #3 Skrevet 20. april 2012 I arbeidsgiverperioden skal du ha betalt for det du faktisk skulle ha jobbet. Når NAV overtar skal du ha tilsvarende det som er en representativ lønn. Hvis lønnen din varierer mye vil det gjøres en gjennomsnittsberegning, men deter ikke helt faste regler for hvilke månder som skal legges til grunn. Det er en vurderingssak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå