Gå til innhold

Jeg er så lei! *en liten utblåsning*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte i oktober og på 6-ukers kontrollen for meg fikk jeg henvisning til å sette inn spiral for legen kunne ikke gjøre det. Jeg fikk time helt i slutten av februar for innsetting.

Mannen min og jeg fant ut at vi ikke kunne ha sex, men det skjedde og siden jeg ikke hadde fått igjen mensen trodde vi det gikk bra, men det gjorde det ikke.

Tok medisinsk abort som ikke virka som den skulle så det endte med sykehusinnleggelse for kirurgisk abort og antibiotika intravenøst.

Nå er det 2 mnd. siden den kirurgiske aborten snart og jeg har fortsatt ikke fått mensen. Nå begynner jeg å bli redd for at jeg er gravid igjen selvom jeg tok angrepille den ene gangen vi lot det gå inni meg. Tok angrepille dagen etter.

Begynner å bli så lei av å vente på den jævla spiralen! Får ikke sette den inn siden jeg ikke har fått mensen enda, legen vet at om vi bruker kondom får jeg vondt og får rifter siden det blir tørt uansett hvor mye eller liten glidemiddel vi bruker og p-piller får jeg beskjed om at det er ikke noe vits å starte på siden jeg skal sette inn spiral! -.-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skru på hjernen og skaff deg p-piller!

Skrevet

Jeg fødte i oktober og på 6-ukers kontrollen for meg fikk jeg henvisning til å sette inn spiral for legen kunne ikke gjøre det. Jeg fikk time helt i slutten av februar for innsetting.

Mannen min og jeg fant ut at vi ikke kunne ha sex, men det skjedde og siden jeg ikke hadde fått igjen mensen trodde vi det gikk bra, men det gjorde det ikke.

Tok medisinsk abort som ikke virka som den skulle så det endte med sykehusinnleggelse for kirurgisk abort og antibiotika intravenøst.

Nå er det 2 mnd. siden den kirurgiske aborten snart og jeg har fortsatt ikke fått mensen. Nå begynner jeg å bli redd for at jeg er gravid igjen selvom jeg tok angrepille den ene gangen vi lot det gå inni meg. Tok angrepille dagen etter.

Begynner å bli så lei av å vente på den jævla spiralen! Får ikke sette den inn siden jeg ikke har fått mensen enda, legen vet at om vi bruker kondom får jeg vondt og får rifter siden det blir tørt uansett hvor mye eller liten glidemiddel vi bruker og p-piller får jeg beskjed om at det er ikke noe vits å starte på siden jeg skal sette inn spiral! -.-

Hvorfor må du vente til du har fått mensen igjen? Jeg satte inn spiral på 6 ukers kontrollen og det var ikke snakk om at jeg ikke kunne det på grunn av manglende menstruasjon...

Skrevet

Da burde din mann brukt kondom. enkelt og greit ;)

Og ang spiral og mens, legen min sa det var best å sette inn i slutten av menstruasjonen for da var det visstnok best.

Gjest Morn du
Skrevet

Man kan fint sette inn spiral uten å ha fått mensen igjel, feks på 6 ukerskontrollen.

Ellers er vel kondom eller avholdenhet frem til du får spiral, et godt alternativ.

Skrevet

Nå finnes det vel andre prevensjonsmetoder enn spiral, og dessuten andre måter å ha sex på enn bare samleie. Så jeg ser ikke problemet ditt, beklager.

Skrevet

Alvorlig talt! Du tar abort etter sex uten prevensjon og så fortsetter du? Jeg pleier ikke å moralisere over aborter, men nå ble jeg skikkelig sint! Voksne folk pleier å lære av sine feil...

Forklar legen din hvor tåpelig du er, så får du sikkert spiral på dagen...

Skrevet

Da får du avstå fra sex da! Problem solved.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...