c*h*r Skrevet 20. april 2012 #1 Skrevet 20. april 2012 åå jeg gruer meg heilt forferdelig mye..er så redd for narkosen!!!! Noen her som har fjerna mandlene som har hatt Goe opplevelser?
overrumplet Skrevet 20. april 2012 #2 Skrevet 20. april 2012 Jeg fjernet mandlene i fjor (da var jeg 30 år). Selve operasjonen var ikke noe å grue seg for. Jeg reagerte på narkosen og ble veldig kvalm etterpå, men det er det ikke sikkert du gjør. De andre som fjernet mandlene den dagen på mitt sykehus, var helt fine etterpå (så lenge de fikk smertestillende). De første 3 dagene etter operasjonen var det VONDT. Så gikk det litt bedre, og etter 9 dager var det ganske greit igjen. Jeg trodde det ikke da, men i ettertid ser jeg at det har vært veldig verdt det. INGEN halsvondt i hele vinter og enklere å svelge osv. LYKKE TIL! Bare spør hvis du lurer på noe!
c*h*r Skrevet 21. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2012 Takk for svar!Det gikk over all forventning !Operasjonen tok bare 25 min.Har jo vondt i halsen nå,men spiser masse isbiter.Skal ta det helt me ro de neste dagene Håpe jeg mister et par kilo i samme slengen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå