Gå til innhold

Når sluttet barna deres med nattmåltid?..

Anbefalte innlegg

Skrevet

da mener jeg åtte timer eller mer mellom spisingen...

Min snupp har allerede startet med det, og hun er ikke to måneder engang! Trodde ikke det gikk an å være så heldig jeg!! :-))) Eldstemann sov max en time i strekk de første fem månedene, og sov ikke en hel natt før han var over to år...

Hvordan var det med deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal jeg drepe gleden din? Babyen min sov ofte opp til 8 timer i strekk de 3 første månedene. Så snudde det helt. Nå er hun 6 mnd, og sover mellom 4 timer og 20 min (!) mellom hver gang hun våkner. Så nå skal vi nattavvenne for å prøve å snu på det her.

Sier ikke det kommer til å skje deg, men hver forberedt.

Skrevet

Skal jeg drepe gleden din? Babyen min sov ofte opp til 8 timer i strekk de 3 første månedene. Så snudde det helt. Nå er hun 6 mnd, og sover mellom 4 timer og 20 min (!) mellom hver gang hun våkner. Så nå skal vi nattavvenne for å prøve å snu på det her.

Sier ikke det kommer til å skje deg, men hver forberedt.

Skrevet

fra 4 uker eller noe :) Men så har hun begynt litt med det igjen nå da, å våkne på natta for mat.. 3 mnd.. Tror det er pga gommene klør og hun vokser så at det er derfor hun må ha mer mat.

Skrevet

Han sluttet av selv når han var rundt 10uker. Da sov han natten igjennom. la seg i 20.00tiden, og våknet for mat i 7tiden.

Han spiste ektremt mye på dagtid da, så tror det er noe av grunnen.

Han har forresten alltid sovet greit, og har ikke fått mat på natten om det ikke har vært noe spesielt som sykdom osv.

Skrevet (endret)

Hun sov hele natten gjennom fra hun var rundt tre måneder. Så jeg var også heldig :-)

Endret av Lupinen
Skrevet

Hadde 8 timer mellom måltidene fra hun var 2-4 mnd. Så snuddedet helt, og hun fikk mat hver 1,5 time til hun var 7 mnd. Da ble hun nattavvent, fikk tilbud om flaske når hun våknet, men det var ikke det hun ville ha...

Skrevet

Eldste var 2 måneder og yngste var 3 måneder. Det snudde ikke med de. Har hatt perioder med "nattevåk" etter 1 års alder, men det har alltid vært som følge av sykdom, mareritt el.

Skrevet

Jeg har vært heldig hittil og barnet mitt har sovet hele natten fra ca 1 mnd's alder, men som har blitt sagt lenger opp, så er det ikke sikkert det varer og jeg bare nyter det mens det ennå er slik ;)

Skrevet

Er d bare babyer som sover hele natta her eller? hehe.. Min baby er nå 4 mnd, og han får pupp 1 til 3 ganger pr natt.. Varierer veldig.. Legger seg kl 19 og står opp mellom 7 og 8..

Skrevet

Første, etter ca fem uker. Andre, etter ca 7 uker. Har bestillt samme typen barn nå ;)

Skrevet

Fra hun var ca 1 uke gammel :)

Skrevet

Minstejenta var ikke mange ukene før hun sluttet med å spise på natta. Jeg ammet henne når jeg la meg i ellve-tolv tiden og da sov hun til klokka var ti uten å spise. Før det så spiste hun ved åtte tiden før hun sov vidre til ti.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...