Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Ludvig Mathias?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tungt å si.

Fine navn hver for seg.

Skrevet

Kjempefint :-)

Skrevet

Ludvig er fint. Mathias synes jeg er veikt og altfor mye brukt.

Skrevet

Jeg ville tatt bare Ludvig - eller begge hvis dere ikke skal bruke Mathias til daglig.

Skrevet

Utrolig nok likte jeg det.. Jeg er vanligvis ingen fan av dobbeltnavn, spesielt ikke lange "tunge" mn dette likte jeg:)

Skrevet

Jeg ville tatt bare Ludvig - eller begge hvis dere ikke skal bruke Mathias til daglig.

Skal ikke bruke Mathias til daglig nei:)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Ludvig er kjempeflott, og skal dere bruke det til vanlig, så dropper dere Mathias. Hva i all verden er vitsen med navn som ikke brukes?

Skrevet

Ludvig er kjempeflott, og skal dere bruke det til vanlig, så dropper dere Mathias. Hva i all verden er vitsen med navn som ikke brukes?

Har valgt å ha dobbeltnavn på alle ungene mine, fordi jeg ikke liker mitt eget navn, og bruker mellomnavnet mitt i det daglige selv. Fint å vite at hvis de også av en eller annen grunn kommer til å mislike navnet sitt, så har de muligheten til å bruke noe annet. Også syns jeg faktisk det er veldig fint med dobbeltnavn;)

Skrevet

Tungt og pompøst

Pompøst? Hva i all verden er det som er pompøst med det?

Skrevet

Ludvig er jo bare helt nydelig! Vår sønn heter også det, bare at vi skriver Ludvik :)

Skrevet

Ludvig er jo bare helt nydelig! Vår sønn heter også det, bare at vi skriver Ludvik :)

Nydelig navn ja:) Heldige gutter vi har som har så fine navn:)

Skrevet

Flotte navn om dere bare bruker Ludvik til daglig:)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Ludvig er så fint og Mathias så vanlig i forhold velg bare Ludvig eller kanskje Ludvig Sebastian?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...