Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #1 Skrevet 19. april 2012 Hei, Har nett startet en ny blogg, og har lyst på litt lesere i håp om å få hjelpende tilbakemeldinger.... http://livetventerikke.blogg.no/ Bloggen omhandler daglige utfordringer, frustrasjoner og oppnåelser i en travel hverdag som mamma, der man har krav til seg selv som ikke alltid er like lette å lykkes med... Alle andre har et tilsynelatende vellykket liv, hvordan får dere det til??
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 19. april 2012 #2 Skrevet 19. april 2012 Synes det var en fin blogg, koselig, og inspirerende! Kanskje jeg burde gjøre noe av det samme? Opprydningsmessig mener jeg ;-) Jeg har definitivt ikke noe perfekt liv, men kan kanskje komme med et tips likevel. Jeg dusjer for eksempel nesten alltid sammen med sønnen min, haner jo bare 1,5 år, så han tar ikke store plassen hehe...da slår jegto fått i en smekk, og frigjør tid. Dusjen har aldri vært noe spesiell spaopplevelse for min del uansett, jeg synes faktisk det er kjedelig å dusje.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #4 Skrevet 19. april 2012 Jeg liker bloggen din! Kommer til å følge den!!
Jojo x3 Skrevet 19. april 2012 #5 Skrevet 19. april 2012 Likte den med kunsten å kose seg mens man gjør plikter! Har gjort det noen ganger selv og sitter nå her og smiler! Kjempefin blogg, kommer til å kikke innom "deg":-)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #7 Skrevet 19. april 2012 Åh, sÅ kjekke tilbakemeldinger:) Gir meg enda mere energi til Å fortsette!! OgsÅ sÅ mange kjekke tips, sÅ jeg ikke klarer Å tenke pÅ selv! Tusen takk!!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #8 Skrevet 19. april 2012 I dag har jeg faktisk gått og ventet på neste innlegg;) Blir moro å følge deg:) Jeg har vært gjennom samme oppvåkningen, og det er faktisk fantastisk!!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #9 Skrevet 19. april 2012 Den bloggen likte jeg veldig godt!! Du er flink til å skrive:)
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 19. april 2012 #10 Skrevet 19. april 2012 kjempebra! La igjen en kommentar jeg
Gjest Ingen skal få! Skrevet 19. april 2012 #11 Skrevet 19. april 2012 Og jeg syns det var kjedelig. Ikke unikt og tviler på at du klarer å følge den opp over tid.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #12 Skrevet 20. april 2012 Takk for alle kommentarer, kjekt med tilbakemelding. Og litt godt at folk kan kjenne seg igjen... Det betyr at jeg ikke er den enste som ikke helt får alt til på en gang... Men det er bedre å prøve enn å ikke prøve noe i det heltatt!
Light of my life Skrevet 20. april 2012 #13 Skrevet 20. april 2012 Beklager, men for meg funket det ikke i det hele tatt. Alt for lange tekster om (for meg) uinteressante ting. Men ser over at flere liker det du skriver så ønsker deg lykke til! Jeg er nok i feil målgruppe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå