Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #1 Skrevet 19. april 2012 Er den klam siden trekket fungerer som tisselaken? Har dere noe over?
petite fleur Skrevet 19. april 2012 #2 Skrevet 19. april 2012 Mener du overmadrassen? Den har en side med et mykt tøylag, og den andre siden er vannavstøtende. Legger overmadrassen oppå madrassen med tøylaget opp, anlig laken over. Blir ikke klamt. Jeg er kjempefornøyd, den har reddet madrassen i sprinkelsenga mang en gang, bruker den på andre barnet nå. Kjempeenkel å vaske. Verdt hver krone
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #3 Skrevet 20. april 2012 nei, mener madrassen.. fikk beskjed om at den også ikke lekker ned på skumgummien, men virker som det er feil
Mrs. Bouquet Skrevet 20. april 2012 #4 Skrevet 20. april 2012 Den er ikke spesielt klam. Men vi fikk blåmann i madrassen og overmadrassen krympet etter vask.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #5 Skrevet 20. april 2012 mugg i drykid madrassen? høres ikke bra ut..
Mrs. Bouquet Skrevet 20. april 2012 #6 Skrevet 20. april 2012 Sendte mail til dem også, men fikk bare et svada svar. Overmadrassen hadde vært ok den om det ikke var fordi den ikke gikk helt til kantene etter vask. Mangler 5-10 cm for å dekke madrassen, og det var etter at jeg hadde strekt og dratt i den alt jeg maktet.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #7 Skrevet 20. april 2012 hmf.. hva anbefaler du da? av madrass, overmadrass, tisselaken.? helt forvirret jeg
Gjøkeredet③ Skrevet 20. april 2012 #8 Skrevet 20. april 2012 Jeg har hatt drykid madrass og overmadrass til begge mine. Veldig fornøyd, ikke vært klamt, og kommer til å kjøpe til nestemann også! Har forresten aldri brukt tisselaken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå