Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #1 Skrevet 19. april 2012 Fra bloggen http://rannveigheitmann.blogg.no/ , hun er jo en utrolig pen jente, men er det ikke noe snodig at hun har vært ute på byen TRE ganger allerede, og sønnen hennes er ikke fire måneder engang? Er det bare jeg som synes at byliv er kjedelig sammenlignet å være med min skjønne jente? Utrolig umoden jente.. Men ekstremt pen, det skal hun ha.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #3 Skrevet 19. april 2012 Syns slik egenreklame er så utrolig teit. Nei hun er ikke pen. Orange bimbo som er mer opptatt av seg selv enn babyen.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #4 Skrevet 19. april 2012 Tre ganger er ikke mye når hun knapt er 19 år. Men at hun er så ekstremt pen, njaaa. Skulle gjerne hatt den kroppen ja, men fra halsen og ned helst.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #6 Skrevet 19. april 2012 Greit at hun er 19 år, men når hun har fått baby må man oppføre seg litt annerledes enn sine jevnaldrende.. Eller? Og egenreklame? Neei, jeg leste den tråden om navnet på sønnen hennes, og ble nysgjerrig. Freakshow er vel å ta litt i.. HI
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #7 Skrevet 19. april 2012 Fra bloggen http://rannveigheitmann.blogg.no/ , hun er jo en utrolig pen jente, men er det ikke noe snodig at hun har vært ute på byen TRE ganger allerede, og sønnen hennes er ikke fire måneder engang? Er det bare jeg som synes at byliv er kjedelig sammenlignet å være med min skjønne jente? Utrolig umoden jente.. Men ekstremt pen, det skal hun ha. Tror jeg og hadde drukket 3 ganger før min jente var så gammel! Men var aldri på byen da. Hun Rannveig kunne tona ned den brune/oransjefargen ned littegrann, huff.. Dessuten skriver hun utrolig umodent.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #8 Skrevet 19. april 2012 Oj, gode gud... Lurer på hva som ikke er fake på den kroppen. Herregud, er helt sjokka jeg nå, etter å ha sett de bildene.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #9 Skrevet 19. april 2012 #8 her: Jeg tror forresten jeg hadde blitt j*vlig skremt om hun var jordmoren som møtte meg når jeg skulle føde, haha.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #10 Skrevet 19. april 2012 PEN?? Det var vel en "ørliten"overdrivelse. Hadde blitt mørkredd hadde jeg møtt henne alene en mørk kveld.
2 hjertegull :) Skrevet 19. april 2012 #11 Skrevet 19. april 2012 Seriøst? Virkelig? Enda en gang? Gjeeeeesp!! Hva er du inspirert av egentlig? Siden det står i overskriften din..
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #12 Skrevet 19. april 2012 Synes ikke 3 ganger ute på byen er så mye for ei 19 år gammel jente. Og hvem bryr seg egentlig om det, det som man bør stusse over er jo at dama er oransje!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #13 Skrevet 19. april 2012 Sånn Rannveig, nå har du fått reklamert minst 2 ganger for bloggen din her inne. Hvordan ligger du an på topplisten i dag da??
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #14 Skrevet 19. april 2012 Uff, blir direkte flau på denne oransje Ranveigs vegne... Og det er ikke engang fordi hun er oransje... Og du, HI, hvem du nå er, burde formulere deg bedre hvis du skal "lure" noen. Det skinner så gjennom hva du er ute etter.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #15 Skrevet 20. april 2012 Gjennomsnittlig IQ blant befolkningen er 100, hvilket betyr at noen ligger over, mens andre ligger under. 100 i IQ er ikke superintelligens. Denne Ranveig ligger nok en del under. Tror 70 er grensen for tilbakestående, så hun ligger nok over det. men hvor mye?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #16 Skrevet 20. april 2012 Hun ligner noe fra et freak show. Ekstremt pen??? Ler meg fordervet.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #19 Skrevet 20. april 2012 L nå dama være! Selv om hun har blogg så betyr ikke det at det er fritt frem for drittslenging?? skjerp dere folkens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå