Gå til innhold

Er det vanlig? 2 uker gammel baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Di to siste dagene har babyen min sovet nesten hele dagen, han er bare våken når jeg skal amme han og når jeg skifter bleie på han og bader han.

di første dagene etter fødselen var det heller motsatt, at han var mest våken og sov nesten aldri. Men nå di to siste dagene sover han så og si hele tiden synes jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Små babyer sover stort sett hele dagen, så det er helt normalt :) Nyt det!

Skrevet

jepp, så lenge han våkner for å få mat, er alt i sin skjønneste orden.

og så går det over snart, så nyt mens du kan ;)

Skrevet

Helt normalt. :)

De første timene og dagene etter fødsel er babyen våken for å bli kjent med deg og pappaen, nå skal han sove for å bli stor og sterk. :)

Så lenge han våkner for mat, så er alt bra. :)

Skrevet

tusen takk for svar :D

Skrevet

Har du oppskrift på slik baby? :-) En sånn vil jeg også ha! :-) Vår jente var også sånn. Nyt det! Det går over. :-)

Skrevet

Hvis han er litt slapp bør du få sjekket ham. Jeg hadde også en baby som plutselig sov nesten hele tiden etter en uke. Han hadde gulsott og holdt på å bli dehydrert pga for lite melk (ca hver 3.-4. time).

Skrevet

tror det er ca 20(+-) timer i døgnet som er normalt. huska når mi var nyfødt. gjekk hele tiden og venta på at hu skulle vokne :P hehe blei veldig skuffa når ho bare såv :P men som de andre sier nyt det. er ikke lenge det er så lett :)

Skrevet

han våkner alltså ca annen hver time og er sulten, så han får nok mat, det er jeg sikker på. han var hele 4455 gram da han ble født, og spiser hele tiden synes jeg

Skrevet

Nyt det :-) sånn har barna mine vært...så lenge barnet spiser nok så er det ingen ting å bekymre seg for ...og hvis barnet sover godt imellom måltidene så vokser den ekstra godt:)lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...