Gå til innhold

Hjemmesydd bursdagspresang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ville det blitt mottatt? Forklekjole,for eksempel, a la Pippi? Til ei lita jente? Eller gympose med navn til en gutt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min har fått hjemmesydd kjole av en venninne i barnehagen. Den kjolen er utrolig poppulær. Moren er flink til å sy og selger også mye. Kjempeflott gave, men det forutsetter selvfølgelig at du kan sy slik at det du gir bort er noe skikkelig. I slik tilfeller er det ikke bare "tanken som teller".

Skrevet

Hvordan ville det blitt mottatt? Forklekjole,for eksempel, a la Pippi? Til ei lita jente? Eller gympose med navn til en gutt?

så søtt! DET er en gave med omtanke! hadde blitt veldig rørt om mine barn hadde fått noe slikt:)

Skrevet

Jeg er flink til å sy, så det er ikke snakk om å raske ihop noe med skjeve sømmer, altså.

Men det er til en hvis foreldre vi ikke kjenner så godt og man vet jo aldri.. Derfor jeg tenkte å lodde stemningen her.

Nå tror jeg jeg går i stoffhyllene mine og velger ut noe spesielt! Takk for gode tilbakemeldinger! HI

Skrevet

Jeg er flink til å sy, så det er ikke snakk om å raske ihop noe med skjeve sømmer, altså.

Men det er til en hvis foreldre vi ikke kjenner så godt og man vet jo aldri.. Derfor jeg tenkte å lodde stemningen her.

Nå tror jeg jeg går i stoffhyllene mine og velger ut noe spesielt! Takk for gode tilbakemeldinger! HI

Hadde blitt overbegeistret! Sy på:-)
Skrevet

Jeg er veldig glad i hjemmesydd!! Mamma syr masse, og jeg elsker krabbeteppene hun har laget til ungene (det gjør de også, bruker dem til telt, til flygende teppe, til å sitte og kose seg under til barnetv. Til slutt måtte hun sy et til meg også :)

Så ja! Det hørtes ut som en veldig fin presang!

Skrevet

Takk! Da har jeg med nyfunnet modighet funnet stoff og mønster og laget pippikjole med lue og posebukser til! Ble så fint så!

HI

Skrevet

Så moro!! Skulle ønske jeg kunne sy!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...