Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #1 Skrevet 19. april 2012 Hvilke kakemikser er uten melk ? Og er det sånn at nonstop ikke inneholder melk ? Eller annet godteri/kakepynt ?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #2 Skrevet 19. april 2012 på de fleste butikker har de nå en egen hylle/avdelig med forskjellige kakemixer,melblandinger osv som er både glutenfrie og laktosefrie.nonstop vil jeg tro inneholder melk,men vet at noen med laktoseallergi kan spise sånn 70% mørk sjokolade..
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #3 Skrevet 19. april 2012 utenmelk.no den siden kan du sjekke opp. Ellers så anbefaler jeg at du leser nøye på pakkene. det er veldig lite slike mixer som ikke inneholder melk (for mitt tilfelle, inneholdt., kan godt være det er forandret)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #4 Skrevet 19. april 2012 Coop sjokoladekakemiks skal være melkefri, men les bakpå for sikkerhets skyld...
Linerlen og pipipen Skrevet 19. april 2012 #5 Skrevet 19. april 2012 møllerens kakemons, langpannekake og muffinsmix. Og også Rema 1000 sine nye kakemikser, husker ikke om det er alle de, eller bare noen av de Nonstop mener jeg å huske at inneholder spor av melk og nøtter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå