Gå til innhold

caremaxx doppler noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med denne? Og når hørte dere hjertelyd med den første gang? Jeg er 16+4 i dag, og kjøpte en i dag. Fikk den liksom ikke helt til :-P fikk lyd i og alt, men klarte ikke finne hjertelyden =-O

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte i dag jeg også! Du må presse den litt ned i magen... rett ved trusekanten... Det skal høres ut som galoperende hester.. :) Litt vanskelig å finne...men skru opp lyden og start og "let" ved trusekanten! lykke til!

Skrevet

Jeg har brukt den siden uke 10, og funnet hjertelyd fra den samme uka. Noen ganger må jeg lete lenge, så ikke gi opp. Husk å bruke nok gele/olje! :)

Skrevet

Jeg har også denne. Fungerer helt fint, men må lete litt noen ganger jeg også. Kommer vel an på hvordan hun ligger :)

Skrevet

får begynne å lete jeg da :P hva gjør dere når det er tomt for den lille geletuben som følger med i pakken?hvor får man eventuelt kjøpt ny?

tusen takk for svar jenter, man blir jo så utrolig nervøs om man ikke finner den :P

Skrevet

Kjøpte en stor flaske med kontaktgele på apoteket. Den funker helt fint.

Skrevet

fikk til :D :D hihi, spenstig liten lyd inni der :D

Skrevet

Får kjøpt på apoteket, men babyolje og aloe vera gel funker også fint :) Bodylotion vil vel også fungere..

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg ville heller ha satset på Angelsounds dopplere, Caremaxx er piratkopi og ikke CE-godkjent.

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Caremaxx påberoper seg å være CE-godkjent, og har sendt meg en signert erklæring hvor de hevder det (egentlig i.f.m. at jeg etterspurte sikkerhetsdata). CE-godkjenning er uansett bare en egenerklæring fra produsenten om at de oppfyller visse sikkerhetskrav og det er ingen ytre instans som kontrollerer om det stemmer.. Etter mye påtrykk fikk jeg også utdelt tekniske spesifikasjoner/sikkerhetsdata (legger de ved nederst), som er innenfor medisinsk aksepterte verdier. Likevel; det er som charnelle sier en piratkopi.

Utrasound frequency : 3.0 MHz + 10% MHz

Acoustic intensity: < 10mW/c

Peak negative pressure: <1 Mpa

Output beam intensity: <20mW/c

Skrevet

hvor kan man få tak i en slik en ?

Skrevet

Kjøpte min på Teknikmagasinet til 2-300 kr :)

Skrevet

Kjøpte min på Teknikmagasinet til 2-300 kr :)

Den de selger på Teknikmagasinet koster det samme som Angelsounds (mulig den var billigere før), i tillegg så er det en piratkopi. Så hadde ikke vært i tvil om hvem jeg hadde valgt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...