lavidaloca Skrevet 19. april 2012 #1 Skrevet 19. april 2012 Skal kjøpe en bæresele som både jeg og mannen kan bruke. Lillegutt er fem måneder og vi er mye på tur i skog og mark. Er ute etter en bæresele som er: - lett å ta av og på - kan brukes av både mor og far - er behagelig og ergonomisk riktig for barn og bærer. - god for barnet å sove i. - kan brukes både på mage og rygg Hjelp en stakkar som holder på å gå seg vill i bærejungelen! Det er så utrolig mye å velge i....
Gjest peacock Skrevet 19. april 2012 #2 Skrevet 19. april 2012 Mei tai! Bor du i Oslo? Da kan du ta en tur til Bæreglede i Wesselsgate. De har masse forskjellig og det er absolutt verdt å prøve litt forskjellig før du bestemmer deg :-)
Akuu Skrevet 19. april 2012 #3 Skrevet 19. april 2012 Beco Butterfly 2 eller Ergo. Ergo er å få kjøpt i de fleste barnebutikker, Beco kan kjøpes på nettet (f.eks. hos Bæreglede - www.bereglede.no). På youtube kan du se flere filmer om begge selene og evt. bestemme utfra det. Jeg er veldig glad i Ergo (men går mer med Beco da min datter er 4 måneder og bør vente noen uker for å passe perfekt i Ergo), mannen i Beco, men begge er veldig gode og ikke minst ergonomiske både for deg og barnet. I Beco er det lettere å feste barnet på ryggen og å gi selen sammen med barnet til en annen person. Ergo har en praktisk lomme foran og et vell av tilleggutstyr. Ergos Winter cover og wind cover passer til begge selene og er kjempepraktiske. Lykke til med bæring!
lille sprelle Skrevet 19. april 2012 #4 Skrevet 19. april 2012 Vi er uteaktive som dere og valgte en ergo. Passer både til lang mann og liten dame.
meg & to små vampyrer Skrevet 19. april 2012 #5 Skrevet 19. april 2012 Vi hadde mei-tai fra de var 4-5 måneder og ganske lenge fremover. Jeg syns det er praktisk med noe man knyter selv, men det er jo smak og behag. Har du kikket på tettinntil for råd, tips og oversikt over hva som finnes?
lavidaloca Skrevet 19. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2012 Takker for svar Skal sjekke ut tett inntil og surfe litt på youtube. Får bruke noe dager på nettet. Bor i midt norge- og på barnebutikkene her selger de kun babybjørn:( Men hvis jeg gjør et bomkjøp på en bæresele, vet dere om de er enkle å selge videre?
Mineto Skrevet 19. april 2012 #7 Skrevet 19. april 2012 Manduca er den beste formsydde bæreselen jeg har prøvd. Har brukt den myye til begge to. Liker også sjal når de er helt små. Har Moby Wrap. Knytingen går det rask å få dreisen på. Manducaen er perfekt fra 3 mnd alder til 2 år, og den oppfyller alle dine kriterier. Kjøp og prøv - den er populær og lett og selge igjen:-)
Jojo x3 Skrevet 19. april 2012 #8 Skrevet 19. april 2012 Vi bruker ergo carrier og er mye ute på tur i skog og mark. Mannen min har også brukt den masse og sier at han faktisk liker den bedre enn bæremeis. Vår er 1år nå og kan sitte i bæremeis, men vi bruker heller ergoen. Den sitter kjempegodt på og ungen sitter også godt. Har brukt den helt fra han var nyfødt. Vi kjøpte den på nettet fra USA. Er lett å selge igjen (har jeg hørt fra andre som har solgt).
Jojo x3 Skrevet 19. april 2012 #9 Skrevet 19. april 2012 ps, mannen min prøvde sjal mm med knyting og syns det var helt grusomt. Men vi er forskjellige...
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 20. april 2012 #10 Skrevet 20. april 2012 Vi har brukt mei tai og er veldig fornøyd med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå