Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #2 Skrevet 19. april 2012 Vi brukte vanlige smokker i silikon fra mam tror jeg det er. Fra 6 mnd valgte vi den med flatest feste eller hva man skal kalle det, for at det er mer vennlig mot tannstillingen...
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #3 Skrevet 19. april 2012 Etter å ha prøvd flere(Avent, Nuk, Babynova skånesmokk m fl) , endte vi på Mam i silikon, det var den de godtok begge to.
OnTheRun Skrevet 19. april 2012 #4 Skrevet 19. april 2012 Min erfaring fra tre barn viser at det ikke er mor som bestemmer smokketypen. Barnet bestemmer selv hva de liker og godtar ikke hva som helst. Er enig med den over her som nevner MAM, de virker det som om mange liker, og så er det jo knall at de kan kjøpes på Rema. Min yngste er ikke så kresen som de andre var. Han diskriminerer ikke og godtar både MAM og avent og Tommy tippee. Men de ligner jo i formen da så det er kanskje derfor.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. april 2012 #5 Skrevet 19. april 2012 Skal man benytte smokk, er man nok prisgitt ungens preferanser, gitt.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #6 Skrevet 19. april 2012 Her tok tulla mi kun 1 sutt fra begynnelsen, og det er 6-mnd sutten til MAM.. Aner ikke om den er anatomisk korrekt, hun ville ikke ha noe anna
MamaLadyBug Skrevet 19. april 2012 #7 Skrevet 19. april 2012 Sønnen min ville kun ha latekssmokkene til mam. Kom ikke på tale å bruke noe som helst annet. Lillemor bruker alle slags smokker. Spiller ingen rolle på str, form eller materiale. Hva som helst går! Veldig greit igrunn;)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #8 Skrevet 19. april 2012 Kun latex. Husker ikke merket. Litt utfordring å få tak i , noen butikker har bare silikon. Så når jeg først fant måtte jeg kjøpe så vi hadde en stund.
Iselilja Skrevet 19. april 2012 #9 Skrevet 19. april 2012 Hva mener du med natursmokk? Latex? Jeg ville styrt unna latex hvis mulig, da det er rimelig allergent.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #10 Skrevet 19. april 2012 Hva mener du med natursmokk? Latex? Jeg ville styrt unna latex hvis mulig, da det er rimelig allergent. denne http://levlogisk.no/...ori=92=
Iselilja Skrevet 19. april 2012 #11 Skrevet 19. april 2012 Hva mener du med natursmokk? Latex? Jeg ville styrt unna latex hvis mulig, da det er rimelig allergent. denne http://levlogisk.no/...ori=92= Ok. Da ville jeg bestilt en av hver, og sett hvilken barnet foretrekker (om det vil ha noen i det hele tatt). Så ville jeg bestilt opp flere hvis barnet finner en favoritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå