Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #1 Skrevet 19. april 2012 Jeg har vært totalt innaktiv i ca 2 år. Jeg har vært hjemmeværende. Ikke gjort noe annet enn å handle, rydde hus osv. Ikke gått noen særlige turer e.l. og ikke vært så aktiv. Nå har jeg kjøpt meg tredemølle. Går på den ca 25-45 min hver dag. mandag-fredag. Går i 4,5 km med alt fra 4-10% stigning.. vet at det er langt fra nok, men er det noen vits i det i det hele tatt, eller?
mamma_til_gutt Skrevet 19. april 2012 #2 Skrevet 19. april 2012 Klart det er vits!! Men du vil nok ikke oppnå så veldig store resultater. Bruk dette til å bygge styrke og utholdenhet og utvid etterhvert flink er du som er i gang!
TPK Skrevet 19. april 2012 #3 Skrevet 19. april 2012 All trening hjelper jo! Men jeg ville nok prøvd å øke til raskere gange og evt. løping etter hvert. Og ta litt styrkeøvelser på gulvet etterpå.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #4 Skrevet 19. april 2012 men om jeg øker farten så må jeg jo løpe.. når jeg går i 4.5 så går jeg så fort jeg kan.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå