Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #1 Skrevet 19. april 2012 Hei! Jeg har et lite "problem". Jeg er gravid og lykkelig for det, men jeg sliter med å ta fri fra jobben for å gå på kontroll og til jordmor... Jeg er ikke plaget med noe (21 uker) og føler ikke noe annet enn noen lette spark her og der. Men jeg føler at jeg ikke har "gyldig grunn" når jeg skal på kontroller og møter.. VET jo at det er det, men siden jeg ikke er syk, så føler jeg heller ikke at jeg har grunn til å være borte fra jobben.. Fler som føler det sånn? `Jeg har sagt at jeg jobber litt med dette til min sjef og hun sier - selvfølgelig skal du bestille deg timer!! Noen som har noen tilbakemeldinger?
-spent- Skrevet 19. april 2012 #2 Skrevet 19. april 2012 Jeg vet hvordan det er, denne dumme samvittigheten :S Men kontroller må vi på, så du får prøve å ikke tenke for mye på det
Eliane Skrevet 19. april 2012 #3 Skrevet 19. april 2012 på min arbeidsplass så står det i personalhåndboken av man har rett til fri med betaling for å gå på svangerskapskontroll gjennom hele graviditeten. så jeg slipper nå å tenke på samvittigheten da min sjef (mann 60 år) synes dette er veldig gledelige nyheter. nå er jeg veldig plaget med kvalme og oppkast for tiden, er 11+2 i dag, så jeg er 50 % sykemeldt. får stadig mail fra sjefen om det går bra med meg,og jeg skal ikke tenke for mye på om jeg er borte mer enn 50%, det skal jeg bare finne ut av selv i forhold til dagsformen min. tror jeg er veldig heldig med denne sjefen gitt.
Fruen i huset Skrevet 19. april 2012 #4 Skrevet 19. april 2012 Tenk at det er babyen som skal på kontroll da, ikke du ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå