Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #1 Skrevet 19. april 2012 Dette blir mitt siste innlegg rundt dette, da jeg har frist til i morgen å bestemme meg. Jeg vingler veldig, og vil gjerne ha deres synspunkt. Kan jo hende dere har noen andre tanker/ideer enn jeg kommer på selv... Alt 1. Jeg har blitt tilbudt fast jobb, 100% stilling hos nav-mottak. Dette er kjempespennende synes jeg, og det er en stor fordel å ha vært i 1.linjen når man er sosionom (det er jo dette alle forventer at man skal kunne mye om). Ulempen er at dette er svært krevende, man mister nok noe av sosialarbeider biten da ting skal gå fort og effektivt unna. Jeg vet også at det har vært endel oppsigelser, og at det per idag kun er en annen sosionom der. Men uansett; Veldig spennende og utrolig lærerikt! Alt 2 Skole.... Det skal utlyses en stilling i i u.skole. 89%, med fri i alle ferier. Arbeidstid fra 8.30.14.30. Her følger man elever med spesielle behov (tourett, asberger). Man er en del av et team som jobber rundt disse elevene. Stillingsinstruksen er ikke klar, så man må i stor grad finne ut av plassen sin. Denne stillingen er som sagt ikke utlyst enda, men jeg har vært i dialog med rektor og hun ønsker sterkt at jeg søker (uten at det er noen garanti). Ellers kan jeg legge til at jeg har 3 små barn, eldste starter skolen til høsten. Har en mann som jobber fullt, også noe helg og kveld. Per dags dato har jeg en liten stilling et annet sted, men jeg får også endel ekstravakter. Jeg kan derfor klare meg en stund uten en stabil inntekt, så det å få en fast jobb er ikke noen bråhast sånn egentlig... Jeg er veldig usikker. Hadde jeg hatt de to alternativene å velge mellom ville jeg valgt nr.2, men ettersom denne enda ikke er utlyst er den jo svært usikker. Noen som har noen gode råd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå