Gå til innhold

trampoline i barnehagen for eller imot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

barnehagen vår har trampoline. jeg og barnefar er ikke helt for at 3 åringer skal hoppe på trampoline.

liker ikke helt at barne gjør det. er så lett å skade seg.

er du for eller imot trampoline i barnehagen<??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom de har sikkerhetsnett, voksne som overvåker og klare regler for hvor mange som kan hoppe samtidig, så mener jeg det er positivt. Kjempebra for balanse og motorisk utvikling!

Om det er fritt frem er jeg skeptisk.

Skrevet

Mot! Masse skader med det og ressursløsing i forhold til at en ansatt må følge med på en trampoline med ett barn....

Skrevet

MOT!! Trampoline kan folk ha hjemme! Det er fin motorisk stimulering, men det er også masse skader forbundet med trampolinebruk!

Skrevet

jeg har forstålse for at trampoline er bra for barn. med alt det positvie den gjør. det jeg er redd for er eventuelle skader som kan skje.

det er sikkerhetsnett

hvor vidt hvor mange barn som hopper av gangen og hvor mange voksne som følger med det vet jeg ikke.

vi har de siste dagene fått mye mas fra ungen om at han vil ha trampoline hjemme og. vi er imot dette.

hi her

Skrevet

Som nabo er jeg i mot. Samlingspunkt for ungene og spjoing-lyd konstant, men de har jo selvsagt satt opp trampolinen lengst mulig fra sitt eget hus og nærmest mulig vår eiendom. Nettopp av den grunn ville jeg ikke hatt trampoline for jeg vil ikke plage naboene våre. Det krever store hager og det er det ikke her vi bor. Utover det så har jeg ikke vurdert de sikkerhetsmessige argumentene for eller imot.

Skrevet

Ser nå at spørsmålet var i barnehagen, så mitt svar faller vel helt ut.

Skrevet

er for trampoline hjemme i hagen, men synnes ikkje det er noe barnehagen trenger og ha. er lite som skal til før det går galt. og et stort ansvar for barnehagen og passe på. uansett om det er sikkerhets nett og voksen som ser på kan det sje uhell

Skrevet

Imot. En trampoline er ikke en leke og mange barn skader seg hvert år. Ofte så hopper flere barn jo samtidig.

Synes det er direkte uansvarlig av barnehagen å ha trampoline. Også selv om en voksen altid følger med og de bare hopper en om gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...