Gå til innhold

Har du vært i Thailand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i Thailand var du? Og hva syns du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Backpacket 4mnd i Australia og Asia i 2007, og da var Thailand en del av turen :) Var der ca 3-4uker... Personlig likte jeg Vietnam mye bedre -mindre kommersielt, bedre mat og hyggeligere(les mindre falske og pågående) folk men...

Var i hovedstaden, så klart ;) så nordover langs elven Kwai, masse fint å se -nydelige småbyer og spennende historie. Og sør-øst på vei til Kambodsja, men ikke veldig mye spennende der.

Nå var dette en "opplevelse" tur, så var ikke mye på stranden for å si det sånn. Men har hørt, og møtte mange surfere og dykkeinstruktører på veien, som skulle sør vest -Til nydelige strender og ensomme øyer. :)

Lett land og reise rundt i da, og sikkert supert med barn :) Men litt for "turistifisert" for meg personlig... ;)

Skrevet

Var stort sett på ulike øyer mellom Phuket og grensen til Burma. Hadde en flott tur der vi bodde på en båt og dykket derfra.

Vi var noen dager i Phuket til slutt ettersom man ikke kan fly rett etter dykking. Det var ikke noe serlig. Masete og lite pent.

Skrevet

Vi har vært med baby og småbarn på phuket! Kan virkelig anbefales! Nydelige strender, billig, flott, god mat, hyggelige mennesker, varmt....og sånn kunne jeg fortsatt:-) Vi reiser definitivt tilbake!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...